به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در دور برگشت لیگ برتر یک اتفاق مهم رقم زده و در شرایطی که کادر فنی خود را هم با حضور محرم نویدکیا تغییر داده، توانسته در سه بازی اخیرش بدون شکست و بدون گل خورده کارش را تمام کند و در این بین حامد لک هم توانسته نمایش مثمر ثمری داشته باشد.

حامد لک که در دو مسابقه آغازین دور برگشت لیگ برتر عملکرد کم‌نقص و مطمئنی درون دروازه داشت و با واکنش‌های تماشایی خود مانع از گلزنی تیم‌های هوادار و نساجی مازندران شده بود، در مسابقه اخیرشان برابر شمس‌آذر قزوین هم همین روند را ادامه داد و توانست بازهم با سیو دیدنی نگذارد تیم میزبان به گل برسد.

1996587

این دروازه‌بان در دیدار مقابل شمس‌آذر با خروج‌های مطمئن و سیوهای خود که مهم‌ترین آن روی شوت راه دور آلبوصبیح بود و از زیر طاق دروازه توپ را بیرون کشید، کاری کرد تا حریف‌شان به برتری نرسد و مس رفسنجان برای سومین بازی پیاپی کلین شیت کند.

حامد لک که فصل گذشته 13 کلین‌شیت در 24 مسابقه لیگ برتر داشت، حالا هم دوباره همراه با مس رفسنجان آمادگی بالای خود را حفظ کرده و با سه کلین‌شیت متوالی در دور برگشت، به استقبال بازی حساس در جام حذفی مقابل استقلال رفته است.

1996586