به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد شب گذشته در دیدار حساس الکلاسیکو عربستان برابر الهلال به میدان رفت. با وجود اینکه ببرها موفق شدند گل نخست بازی را به ثمر برسانند اما در نهایت این تیم قدرتمند الهلال بود که موفق شد سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

مارسلو گایاردو، سرمربی الاتحاد، با بیان اینکه تیمش در نیمه اول الکلاسیکو عملکرد بهتری از خود نشان داد، تاکید کرد که تا دقیقه 60 که الهلال گل دوم خود را به ثمر رساند، دو تیم اختلافی با هم نداشتند.

گایاردو در نشست خبری پس از بازی گفت: ما در فصل زمستان هیچ بازیکن خارجی جذب نکردیم، در مورد بازیکنان داخلی هم درخواست ما این بود که بازیکنی بیاید که الگوی پیشرفت باشد و این چیزی است که اتفاق افتاد. در نقل و انتقالات زمستانی نمی‌توان انتظار چیزی بیشتر از این داشت.

او ادامه داد: باید خودمان را به شرایط کنونی عادت دهیم و من از همان کنفرانس اول این را گفتم به قطاری ملحق شدم که سفر خود را آغاز کرده بود و تیم در حال گذراندن یک مسیر است و اکنون در فاز ساخت و ساز است.

1990919

گایاردو افزود: امروز با تیمی روبرو شدیم که در بین تمام تیم‌های لیگ بهترین است، اما این شکست به ما آموخت که در حال حاضر کجا ایستاده‌ایم تا بتوانیم برای پیشرفت تیم در دوره آینده تلاش کنیم.

او گفت: موانع زیادی مانند مصدومیت و شلوغی لیگ و برنامه فشرده پیش روی تیم اثرگذار است اما من خودم و بازیکنانم باید خود را با آنها وفق دهیم.

وی افزود: هر سه روز یک بار با همین گروه از بازیکنان بازی خواهیم کرد. در سه روز دیگر هم با حریف امروز بازی داریم، اما باید بعد از این مسابقه آنالیز کنیم و اشتباهات را اصلاح کنیم.

گایاردو در پایان اظهارات خود گفت: ما بازی‌های زیادی را با فهرستی ناقص و مقابل حریفی انجام می‌دهیم که سرعت بالایی در جریان بازی دارد. ما در طول بازی با تمرکز بالا بازی نکردیم.