به گزارش "ورزش سه"، با ورود مکس ایبرل به کادر مدیریتی بایرن مونیخ، فعالیت‌های این باشگاه در امر تمدید قرارداد بازیکنان و فعالیت در بازار نقل و انتقالات جان تازه‌ای به خود گرفته است.

باواریایی‌ها امیدوارند با کمک ایبرل از جدایی ستاره‌هایی مانند یوشوا کیمیش، ماتیس تل، جمال موسیالا و ماتیاس دلیخت جلوگیری کنند و همچنین شاهد انتخاب یک مربی مناسب برای هدایت تیم‌شان باشند.

1997009

ایبرل در مورد وضعیت قرارداد کیمیش که هدف نقل و انتقالاتی باشگاه‌های بزرگی مانند بارسلونا، لیورپول و منچستر یونایتد قرار گرفته است، گفت:«من تازه اولین روز کارم را اینجا گذراندم. کریستوف قبلاً چند بار با او صحبت داشته است. من هم با او می‌نشینم و صحبت می‌کنم. هدف اصلی ما ابتدا انتخاب مربی برای فصل آینده است اما نباید موضوعاتی مانند این را رها کنیم.»

مدیر ورزشی بایرن درباره روند انتخاب جانشین توماس توخل گفت:«این سوال پیش خواهد آمد که مربی فصل جدید کیست؟ این موضوعی است که آن را زودتر از بقیه حل می‌کنیم و سپس به سراغ تصمیمات دیگر مانند تمدید قرارداد بازیکنان می‌رویم. من و کریستوف این روزها تمام تلاش‌مان را بر روی پیدا کردن بهترین مربی ممکن انجام خواهیم داد.»