به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در دو فصل گذشته جام حذفی ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی دو حریف لیگ برتری را از مسابقات حذف کرده و این بار در مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

در جام حذفی 1400-1401 مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تراکتور به میدان رفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی این مسی‌ها بودند که به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند، آنها در این دوره در مرحله یک چهارم نهایی مقابل خلیج فارس ماهشهر شکست خوردند و از گردونه مسابقات حذف شدند.

مس رفسنجان فصل 1401-1402 هم با شکست یک بر صفر ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کرد اما حضور در یک هشتم نهایی پایان کار آنها بود و بازهم در ضربات پنالتی مقابل هوادار شکست خوردند و از مسابقات کنار رفتند.

دوشنبه هفته جاری مسابقه حساس استقلال و مس‌رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار خواهد شد و هر دو تیم در دو فصل اخیر با شکست رقبا به مراحل بعدی صعود کردند و در این مسابقه یکی از آنها باید ترک عادت کند و در همین مرحله کار را به پایان برساند.

با توجه به درخشش مس رفسنجان در دو فصل اخیر و حذف تیم‌های لیگ برتری استقلالی‌ها کار سختی مقابل آنها دارند و تلاش خواهند کرد که روال تیم مس رفسنجان را تغییر دهند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

این مسابقه دوشنبه هفته جاری به میزبانی مس رفسنجان برگزار خواهد شد و تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص خواهد شد.