به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ارلینگ هالند بهترین فرصت گلزنی را در نیمه اول دربی منچستر از دست داد، هواداران سیتی متعجب هستند.

حتی گری لینه‌کر، اسطوره انگلیسی و مجری تلویزیونی، گفت: "این بدترین موقعیت از دست دادنی بود که تا به حال در این سطح دیده‌ام."

این اتفاق باورنکردنی لحظاتی قبل از پایان نیمه اول رخ داد و سیتیزن‌ها در آن لحظه به دنبال تساوی بودند. یونایتد با گل تماشایی مارکوس رشفورد در دقیقه 8 در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس از یونایتد پیش افتاده بود.

1997355

شیاطین سرخ پس از این گل شاهد فشار زیاد از سوی حریف بودند اما موفق شدند تا پایان نیمه اول دروازه‌‌شان را بسته نگه دارند. البته به لطف عدم دقت کافی هالند!

فیل فودن موفق شد که ارسال به محوطه جریمه یونایتد را با ضربه سر در یک‌قدمی دروازه خالی به ارلینگ هالند برساند. با این حال، ستاره نروژی پس از اینکه تصمیم گرفت به جای سر با پای خود ضربه بزند، با فاصله زیاد توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

هالند با این تصمیم هواداران سیتی در ورزشگاه اتحاد و بسیاری از تماشاگران این بازی را غافلگیر کرد. در میان واکنش‌های متعدد به این فرصت سوزی، لینه‌کر نوشت: "این ممکن است بدترین فرصت از دست رفته‌ای باشد که تا به حال در این سطح دیده‌ام. هالند باید با سر به توپ ضربه می‌زد. باور نکردنی بود."

گری نویل، کارشناس اسکای اسپورتس، در واکنش به این فرصت سوزی گفت: "وای خدای من. او چه کار کرد. او چند هفته پیش در مقابل چلسی هم چند موقعیت از دست داد. پپ گواردیولا نمی‌تواند آن را باور کند. این یک چیز شگفت‌انگیز است که ما به تازگی دیده‌ایم. آیا او سعی دارد آن را در بالای تور قرار دهد؟ آیا او سعی می‌کند باهوش باشد؟"

1997356

همین‌طور روی کین، اسطوره منچستریونایتد، در مورد این فرصت از دست رفته گفت: "این باور نکردنی است. من نمی‌توانم آن را توضیح دهم. او فقط باید آن را سر بزند یا یک ضربه نرم‌تر. او احتمالاً فکر می‌کرد که این توپ گل می‌‌شود."