به گزارش "ورزش سه"، خط هافبک مس رفسنجان با حضور دو بازیکن مدنظر استقلال یکی از جذابیت‌های این مسابقه خواهد بود، حضور فرشید باقری و منتظر محمد در ترکیب نارنجی‌پوشان انگیزه را در ین پست برای مسی‌ها بالاتر خواهد برد تا برای اثبات شایستگی به سرمربی و هواداران استقلال بازی باکیفیت‌تری را به نمایش بگذارند و در تقابل با بازیکنانی که ‌می‌توانستند در کنار هم برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنند بهترین نمایش خود را ارائه کنند.

منتظر محمد در ابتدای فصل به استقلال آمد و با این تیم تمرین هم کرد، اما در نهایت در جمع نارنجی‌پوشان حاضر شد و بازی‌های نسبتا خوبی هم برای این تیم انجام داد تا استقلالی‌ها عدم حضور او در تیمشان را با نقد همراه کنند و در بازی روز دوشنبه هم شاهد حضور این بازیکن در ترکیب تیم رقیب باشند.

دیگر بازیکنی که تا آستانه آبی‌پوش شدن پیش رفت فرشید باقری بازیکن سابق استقلال بود که مدنظر جواد نکونام قرار گرفت تا جایگزین سعید مهری در این تیم شود، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت، البته هواداران استقلال نسبت به این انتقال خوشبین نبودند و باقری انگیزه‌های بیشتری نسبت به منتظر محمد برای اثبات شایستگی‌های خود دارد.

در نقطه مقابل آرش رضاوند و مهدی‌ مهدی‌پور دو هافبک وسط استقلالی‌ها در تمرینات این تیم با انگیزه و پرتلاش ظاهر شدند تا عملکرد خوبی که در ترکیب این تیم دارند را در جام حذفی هم ادامه دهند و جایگاه خودشان در ترکیب اصلی را تثبیت کنند.

با توجه به غیبت زبیر نیک‌نفس در این مسابقه انتظار سورپرایز چندانی در خط هافبک استقلال نخواهیم داشت و چشمی، مهدی‌پور و رضاوند کار را برای استقلال آغاز می‌کنند و در ادامه حامدی‌فر هم جایگزین یکی از آنها خواهد شد.