به گزارش "ورزش سه"، با به پایان رسیدن هفته بیست و چهارم بوندسلیگای آلمان، لورکوزن کماکان خیال پا پس کشیدن ندارد و با کسب پیروزی مقابل کلن، روند شکست ناپذیری خودش را حفظ کرد تا بتواند همچنان به عنوان صدرنشین بلامنازع، مقتدر و بدون شکست بوندسلیگای آلمان با ۶۴ امتیاز صدرنشین باشد.
با این حال بایرن مونیخ با ۵۴ امتیاز اختلافی ده امتیازی نسبت به صدر جدول دارد و با توجه به شرایط برنامه مسابقات دو تیم، انتظار این است که اختلاف در ادامه بیشتر هم شود.

همچنین شرایط بوندسلیگا به گونه‌ای است که حالا به جای اسم بردن از دورتموند و لایپزیش باید به اشتوتگارت اشاره کرد؛ تیمی که با ۵۰ امتیاز در رده سوم جدول لیگ آلمان ایستاده و مشتاق کم کردن اختلاف خود با بایرن مونیخ است.

در ادامه این فصل از بوندسلیگا، لورکوزن در دو دیدار مهمی که در پیش دارد، باید به مصاف دورتموند و اشتوتگارت برود و غیر از این دو تیم دیگر تقابل مهمی با بالا نشینان ندارد و این عاملی است که می‌تواند موجب خیال راحتی آلونسو شود تا تمرکزش را بین اروپا و آلمان تقسیم کند.

بایرن هم با توجه به وضعیت فنی توماس توخل، تا به حال جام حذفی را به صورت صددرصدی، لیگ قهرمانان اروپا را به صورت پنجاه درصدی و بوندسلیگا یک امید دور برای آنها است؛ با این اوصاف برنامه بازی‌های بایرن مونیخ نسبت به لورکوزن متفاوت‌تر است، اما آنها هم قرار است با دورتموند و اشتوتگارت بازی کند.

پس از آن نوبت به دورتموندی می‌رسد که ۴۴ امتیازی شده و لایپزیش نیز با ۴۳ امتیاز اختلاف کمی با این تیم دارد. در صورت ادامه داشتن این روند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد میان ۴ تیم نخست تقسیم می‌شود و از این رو، لایپزیش باید تمام توان خود را به کار بگیرد.