به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، استقلال امروز در تک مسابقه این دور، میهمان مس رفسنجان است. دو تیم برای صعود به دور بعد و زنده نگه داشتن شانس خود جهت رسیدن به مراحل بالاتر به مصاف هم می روند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران 
دوشنبه: 14/12/1402 ؛ ساعت: 17:00 
ورزشگاه: شهدای مس رفسنجان /  5 هزار تماشاگر 
گروه داوری: رضا عادل / کمک ها: محمدرضا منصوری، هادی طوسی ؛ داور چهارم: ایمان کهیش / ناظر: مسعود مرادی


مس رفسنجانترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد، محمدمهدی محبی، سعید واسعی و سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

استقلالترکیب استقلال: 
حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی


توپ گلشرح گل ها:

بولت مس رفسنجانمس رفسنجان یک – استقلال صفر (دقیقه 24: محمدمهدی محبی): پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی ها را باز کرد.


کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 4: سجاد شهباززاده روی اشتباه مدافعان استقلال، در پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: ارسال جعفر سلمانی به درون محوطه جریمه با ضربه سر مرادمند همراه شد که در ادامه لک با مدافع پیش تاخته آبی ها برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی برای استقلال اعلام کرد. صالح حردانی پشت این توپ ایستاد که حامد لک موفق شد این ضربه را مهار کند.

دقیقه 19: پاس در عمق منتظر محمد پیش از رسیدن به مهاجمان مس، نصیب حسینی شد و سنگربان آبی ها با یک تکل، توپ را دور کرد.


بولت فولادحاشیه:

...