به گزارش "ورزش سه"،  آرسنال در پایان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر پشت سر لیورپول و منچسترسیتی در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد. این تیم عملکرد بسیار خوبی در فاز دفاعی از خود به جا گذاشته است. اسکای نیوز یک شاخص جدید بررسی همزمان احتمال زدن گل و نخوردن آن در طول یک بازی طراحی کرده است و در این زمینه، آرسنال بیشتر از هر تیمی در لیگ برتر احتمال دارد که با بسته نگه داشتن دروازه‌اش موفق به زدن گل شود.

کارشناسان اسکای بعد از بررسی این شاخص از تیری آنری پرسیدند که آیا ممکن است این همان فصلی باشد که طلسم آرسنال در لیگ برتر بالاخره شکسته می‌شود و او هم پاسخ داد: "بله به خصوص به خاطر نحوه‌ای که بازی می‌کنیم، نحوه‌ای که به عنوان یک تیم دفاع می‌کنیم و اجازه گل خوردن نمی‌دهیم. البته که به نظرم هر طرفدار آرسنالی به خاطر اتفاقاتی که فصل گذشته افتاد (از دست دادن قهرمانی در هفته‌های آخر) حق دارد به سرنوشت این تیم شک کند. تیم‌های دیگر قبلا این کار را (قهرمانی در لیگ) کرده‌اند و ما هنوز آنجا نرسیده‌ایم. اما جوری که تیم ما بازی می‌کند بی‌نظیر است.

1997867

قبلا ما فقط موقعیت ایجاد می‌کردیم، اما از ابتدای سال 2024 ما گل‌های زیادی هم می‌زنیم. ما حالا یک تیم متعادل هستیم. چیزی که هر تیمی آرزو می‌کند اینگونه باشد."