به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، پس از پیروزی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها با انسجام و هماهنگی، نمایش خوبی ارائه کردند. 4-5 بازیکن جدید وارد تیم شدند و برای هماهنگی، مستلزم زمان هستند. هرچه از زمان جذب آنها بگذرد، انسجام را جذب می‌کنند. امروز که بردیم، بازهم می‌گویم که پنالتی مسلم به سود ما اعلام نشد.

وی افزود: فکر می‌کنم گل اول ما هم آفساید نبود. به هر جهت اگر بازی حساس و نزدیک بود، می‌توانست موجب مشکلات برای تیم ما شود. امیدوارم روزی این مشکلات مرتفع شود.

او در خصوص مسائل پیش آمده با سازمان تامین احتماعی عنوان کرد: این موارد فراتر از مدیرعامل و هیئت‌مدیره و شاید فراتر از وزارت ورزش است. بهتر این است کسانی که تصمیم‌سازی کردند، پاسخگو باشند.

درویش درباره انتقال مالکیت پرسپولیس گفت: هم وزیر محترم ورزش و شرکت توسعه تجهیز و... انسجام بسیار خوبی داشتند که مشکلات پرسپولیس مرتفع شود. آقای کیومرث هاشمی هم گفتند مسئله مالکیت پرسپولیس کاملا مرتفع شده، پرسپولیس زیرنظر وزارت خاصی است و استقلال هم نهاد خاص دیگر.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حرفه‌ای‌سازی توضیح داد: حتی در مورد استادیوم آزادی هم رئیس شرکت توسعه و تجهیز، کل نیروهایش را بسیج کرد که استانداردهای لازم را انجام بدهند و فکر کنم طی یکی دو روز آینده این موضوع حل خواهد شد.

او با اشاره به مالکیت مشترک چند باشگاه عربستانی اظهار داشت: این‌ها مسائلی است که فدراسیون فوتبال ما باید پیگیری کند. ما که نمی‌توانیم با ای‌اف‌سی مکاتبه کنیم، کما اینکه مسدودی پول باشگاه در ای‌اف‌سی است اما می‌گویند برای این کار، صرف باشگاه نمی‌تواند کارساز باشد.

رضا درویش ادامه داد: اینکه ما بنشینیم بگوییم پول را نمی‌دهند، تاثیر ندارد. این یک عزم جدی کل مسئولین را می‌طلبد که باید پای کار باشند.

درویش در پاسخ به این سوال که پرسپولیس زیر نظر کدام وزارتخانه است؟ گفت: گفتند وزارت کار.

وی افزود: یقینا مشکل مالکیت حل خواهد شد، ما تصمیم‌گیر نیستیم اما روز پنجشنبه آقای هاشمی مُصر بودند که حذف اتفاق نیفتد. همه دست‌اندرکاران از حذف استقلال ناراحت بوده و امیدوار بودند این اتفاق تکرار نشود.