به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تنها با اخبار جذب کیلیان امباپه زندگی نمی کند. ماشین رئال متوقف نمی شود و برنامه ریزی وارد مرحله تعیین کننده خود به خصوص برای تقویت تیم در تابستان شده است. 

اتفاقی که برای این بازیکن فرانسوی افتاد و پیوستن به رئال با اتمام قراردادش در پی اس جی، ممکن است در آینده نزدیک به چیزی عادی تبدیل شود. 

1998060

استراتژی تمدید قرارداد، امضاهای بلندمدت و فوتبالیست‌های تحت کنترل باشگاه با امکان بازگشت، رسیدن به اهداف را آسان‌تر می‌کند تا در زمان مناسب و دقیق منتظر انجام عملیات‌های گرانقیمت نباشند. این به اقتصاد سالم و پویا و به نظم رختکن کمک می کند.

مورد آلفونسو دیویس بهترین مثال است. همیشه با احترام به بایرن، رئال کاری که باید را انجام داده است: صحبت با اطرافیان مورد اعتماد دیویس و انتقال پیام باشگاه برای عدم تمدید با بایرن. رهبران باشگاه مادریدی می دانند چگونه حقه های خود را بازی کنند. 

رئال مادرید این بازیکن کانادایی را در موقعیت عالی قرار داده، تا جایی که می گویند او حالا نزدیک تر از همیشه به برنابئو است. این فوتبالیست ارزشمند، علاقه رئال مادرید و بایرن را با خود دارد ولی واقعیت این است که هر روز که می گذرد، به نظر می رسد آینده او بیشتر به سانتیاگو برنابئو نزدیک می شود.

بایرن مصمم است این مدافع کناری را بفروشد، به خصوص وقتی مطمئن شود، دیویس نمی‌خواهد قراردادش را که در سال 2025 به پایان می‌رسد، تمدید کند. صحبت از 50 یا 70 میلیون یورو به عنوان قیمتی است که بایرن برای جدایی او در تابستان آینده تعیین کرده است، رقمی که رئال مادرید فعلاً قصد ندارد آن را بپردازد.

1992632

سوال واضح است: آیا رئال نیاز شدیدی به انجام هزینه قابل توجه برای فصل آینده دارد؟ در حال حاضر پاسخی که در والدبباس می دهند این است که می توانند بدون مشکل تا پایان قرارداد دیویس صبر کنند. اینجا هیچ عجله ای نیست، به خصوص که رئال همین تابستان می تواند میگل گوتیرز را با رقمی بسیار اندک از خیرونا برگرداند.

با فرلاند مندی و فران گارسیا، هر دو تحت قرارداد، خیال رئال از سمت چپ راحت است و نیاز به عجله و آشفتگی نیست. البته که انتقال دیویس سمت چپ رئال را بسیار بهتر خواهد کرد اما رئال نیاز فوری به خرید او ندارد. مشکل اما با فشاری است که دیویس در بایرن برای تمدید دریافت می کند و اینکه ادامه او در تیم باواریایی چقدر پیچیده خواهد بود.

1980022

بایرن یکی از باشگاه هایی است که برای انجام برنامه های فصل بعد خود تا ژوئن صبر نمی کند. با توجه به اینکه داوید آلابا دو سال پیش در اواسط دسامبر اعلام کرد که ادامه نخواهد داد، عجیب نیست اگر بایرن در هفته های آینده دیویس را نیز به طور رسمی وارد بازار کند و در آن زمان به نظر می رسد که رئال مادرید برای کم کردن رقم نهایی انتقال وارد مذاکره جدی خواهد شد. 

از یک سال پیش این بازی شروع شده و شاید یک سال دیگر نیز طول بکشد. رئال آرام ولی مطمئن است.