به گزارش "ورزش سه"، کسب سه‌گانه توسط منچسترسیتی در سال گذشته یکی از اتفاقات ماندگار فوتبال اروپا و جهان محسوب می‌شود و به همین مناسبت نتفلیکس با جمع‌آوری صحنه‌هایی از رختکن سیتی، سریال مستندی از این موفقیت گواردیولا و تیمش ساخته که به زودی منتشر خواهد شد.

تیزر کوتاه این مستند امروز انتشار پیدا کرده است و گواردیولا به این مناسبت یک‌بار دیگر احساسات خود را در باره این دستاورد بیان کرد: " کسب سه‌گانه یک لحظه واقعاً ویژه برای منچسترسیتی بود و تک تک افراد از بازیکنان، مربیان و کادر پشتیبان ما همگی هر روز سخت تلاش کردند تا به این افتخار بزرگ دست پیدا کنیم.

من بسیار مفتخرم که با این تیم، برای کسب جام بعدی، هر بازی به مبارزه ادامه می‌دهیم. ما همیشه این زمان باورنکردنی را به‌خاطر خواهیم داشت و امیدوارم طرفداران ما هنگام تماشای این مستند جدید تک تک ما را به یاد داشته باشند."

1998213

گواردیولا در این تیزر در یک صحنه در حال گریه کردن در رختکن دیده می‌شود. همچنین صحبت آخر او با تیمش قبل از دیدار فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا هم در این ویدیو کوتاه آمده که در آن سرمربی کاتالان با شور و حرارت از بازیکنانش می‌خواهد تا برای "جاودانه شدن" به میدان بروند.