به گزارش "ورزش سه"،  شبکه نتفلیکس که سال گذشته با دوربین‌های خود تیم منچسترسیتی را زیر نظر داشت، از روند کسب سه گانه تاریخی فصل گذشته توسط این تیم یک سریال مستند تهیه کرده است که به زودی منتشر خواهد شد. مستندی که حول محور گفت‌و‌گوهای بازیکنان با کادر فنی و مصاحبه‌های فردی تهیه شده است.

تیزر کوتاه تبلیغاتی این مستند امروز انتشار پیدا کرده است و کایل واکر به عنوان یکی از ستون‌های تیم پپ گواردیولا در راه کسب این سه گانه، به آن واکنش نشان داده است: "فصل 23-2022 برای بازیکنان و همه اعضای این باشگاه فوتبال باورنکردنی و خاطره‌انگیز بود. برنده شدن سه گانه تاریخی است و هر کسی که با آن مرتبط باشد تا زمان‌های طولانی در یاد هواداران خواهد ماند.

1998232

به عنوان بازیکن، ما به همه آن چیزهایی که تاکنون به دست آورده‌ایم افتخار می‌کنیم و هنوز هم عزم، سخت‌کوشی و یک‌دلی به ‌عنوان یک تیم برای پیشرفت در زمینه اهدافمان و پیروزی در بازی‌های بزرگ را در اختیار داریم.

ما از همه طرفدارانمان سپاس‌گزاریم که در این راه از ما حمایت کردند، ما بدون آنها نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم و امیدوارم که آنها از دیدن این سریال لذت ببرند، زیرا لحظات خاصی را که ما به عنوان یک تیم با هم به اشتراک گذاشتیم را دوباره تجربه می‌کنند."