به گزارش "ورزش سه"، مدیران دورتموند یک بحران را به خوبی مدیریت کرده‌اند. پاریس برونر 18 ساله که فاصله زیادی با بازی کردن در بوندس‌لیگا دارد، سوژه اصلی این اتفاق است.

این مهاجم جوان در حال حاضر نه با تیم ادین ترزیچ، بلکه با تیم زیر 19 ساله‌های دورتموند تمرین می‌کند. مذاکرات در مورد اولین قرارداد حرفه‌ای او متوقف شده است. با این حال، او به عنوان عضو تیم قهرمان جام جهانی زیر 17 ساله‌ها و پس از اشتباهاتش در پیراهن دورتموند، یک بازیکن جوان مورد توجه است.

اکتبر گذشته، دورتموند مجبور شد کمی قبل از جام جهانی زیر 17 ساله‌‌ها، برونر را به حالت تعلیق درآورد، چون این بازیکن در یک میهمانی شبانه دیده شد. لارس ریکن، سرمربی تیم جوانان و سباستین کل، مدیرورزشی دورتموند، جلسه‌ای برگزار کرده و این موضوع را بررسی کردند.

1998321

بر اساس اطلاعات بیلد، آن‌ها سپس به این بازیکن توضیح دادند که به عنوان غرامت و به عنوان شرطی برای بازگشت به تمرینات، نوعی تنبیه و اقدام تربیتی برای او دارند.

پاریس برونر سپس ساعاتی را در یک مهدکودک در دورتموند گذراند. طبق گزارش بیلد او از این اقدام خوشحال شده و از تنبیهی که برای او در نظر گرفته شد، رضایت داشت. او اکنون به صورت روزانه مسئول پذیرایی در وعده ناهار این مهدکودک است و نوعی «پدرخوانده» است.

برونر در 16 بازی، 16 گل زده و 3 پاس گل ارسال کرده است. باید دید دورتموند در آینده چه تصمیمی درباره آینده این بازیکن خواهد داشت.