به گزارش “ورزش سه”، شرایط مالی عجیب در مس رفسنجان تمامی ندارد؛ این باشگاه که از ابتدای فصل در گیر و دار مشکلات مالی بوده، حالا در شرایطی که از ابتدای نیم فصل دوم از نظر فنی به آرامش نسبی رسیده، همچنان با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کند.

اعضای تیم مس رفسنجان امسال حدود ۳۵ دریافتی داشتند و نفرات تازه وارد هم هیچ پولی نگرفتند. از آنجایی که به مدیران باشگاه مس وعده ۱۵ اسفند را برای پرداخت پول از طرف شرکت مس داده بودند، اعضای مس رفسنجان تا این تاریخ تحمل کردند اما با عملی نشدن این وعده‌ها حالا اتفاقات عجیبی در تیم نارنجی‌پوش رقم خورده است.

بعد از برد ارزشمند مسی‌ها در جام حذفی مقابل استقلال محرم نویدکیا سرمربی این تیم در حمایت از بازیکنان اعلام کرد که تا زمان پرداخت پول به محل تمرینات نمی‌رود. نویدکیا پای حرفش ایستاد و ضمن سفر به اصفهان در اردوی مس در کرمان غایب است. در این شرایط باشگاه مس رفسنجان با یک بحران تازه روبه‌رو شده است.

در حالی که قرار بود تمرینات مس رفسنجان برای مسابقه با تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر در روز جمعه از امروز کلید بخورد، اما بازیکنان حاضر به انجام تمرین نشدند.

بازیکنان مس امروز در محل تمرین خود در کرمان حاضر شدند اما به مسئولان باشگاه اعلام کردند به خاطر مشکلات مالی تمرین نمی‌کنند.

شرایط عجیب مس رفسنجان در فاصله ۴۸ ساعت تا مسابقه با تراکتور حالا به یک بحران بزرگ برای این تیم خوب فوتبال ایران تبدیل شده است. مسی‌ها امیدوارند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات مالی آنها از طرف شرکت مس ایران برطرف شود و باید دید چه اتفاقات جدیدی را در رفسنجان شاهد خواهیم بود.