به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح یکی از بازیکنان مورد اعتماد رضا عنایتی سرمربی خودروسازان است که در سال‌های اخیر مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشته و توانسته برای تیمش مثمر ثمر باشد.

فلاح چپ‌پا که امسال به جز دروازه‌بان در همه خطوط برای پیکان به میدان رفته و لقب آچار فرانسه را به خود اختصاص داده، به واسطه تاثیرگذاری در دو پیروزی تیمش در دو فصل گذشته مقابل سپاهان انگیزه زیادی برای نبرد حساس نقش جهان خواهد داشت.

بازیکن 24 ساله و آینده‌دار خودروسازان در شرایطی فردا همراه با پیکانی‌ها به اصفهان سفر می‌کند که دو سال پیش در ورزشگاه نقش جهان عامل برد تیمش مقابل سپاهان شد. او در شرایطی که بازی پیکان و سپاهان در اصفهان با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و با یک شوت دیدنی روپا از فاصله‌ای حدودا 30 متری دروازه کریستوفر کنت گلر وقت سپاهان و کنونی فولاد را به زیبایی گشود. فلاح اگرچه در آن بازی از زمین بازی اخراج هم شد، اما خاطره‌ای خوب از پیروزی تیمش در نقش جهان برایش به یادگار مانده است.

1998555
گل زیبایی که محمدحسین فلاح در لیگ بیست و یکم از فاصله‌ای دور وارد دروازه سپاهان کرد و باعث پیروزی تیمش شد.

فلاح در جریان برد یک بر صفر پیکان مقابل سپاهان در فصل گذشته نیز یک پاس گل دیدنی را برای محمدعلی کاظمی ارسال کرد تا بار دیگر زمینه‌ساز پیروزی خودروسازان مقابل تیم مدعی شود.

1998556
فلاح در جریان برد فصل گذشته پیکان مقابل سپاهان هم پاس گل برتری تیمش را ارسال کرد.

حالا این بازیکن با خاطرات خوبی که از بازی مقابل سپاهان دارد، در ترکیب پیکان به اصفهان سفر می‌کند. او بی‌شک انگیزه زیادی برای درخشش دوباره مقابل سپاهان و تاثیرگذاری در این بازی دارد. خاطرات خوب از بازی مقابل سپاهان عاملی محرک برای بازیکنی است که پست اصلی او هافبک هجومی و وینگر است اما در یکی دو سال گذشته حضور در بسیاری از پست‌های زمین را تجربه کرده است.