به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تیم داوری دیدارهای الاتحاد و الهلال و همچنین النصر و العین را در دور برگشت رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کند.

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2023/2024 بین دو تیم سعودی الهلال و الاتحاد سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه شهر ورزشی ملک عبدالله به نام "الجوهرة برگزار خواهد شد.

در حالی که بازی برگشت بین النصر عربستان و العین از امارات، عصر دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه الاول پارک، استادیوم خانگی زردهای پایتخت با آرزوی بزرگ برای کسب پیروزی برگزار می‌شود.

بر اساس آنچه روزنامه الشرق الاوسط گزارش داده، ما نینگ، داور چینی، قضاوت دیدار الاتحاد و الهلال را برعهده خواهد داشت و احمد الکاف عمانی نیز بازی بین النصر و العین را داوری خواهد کرد.

1965415

ما نینگ پیش از این نظارت بر فینال جام ملت‌های آسیا 2023 بین قطر و اردن را بر عهده داشت که با پیروزی 3-1 عنابی پوشان به پایان رسید.

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا در این مرحله نیز از داوران ایرانی استفاده نکند. آن هم در شرایطی که نماینده‌ای از ایران در این مرحله حضور ندارد.

باشگاه الهلال با شکست دو بر صفر الاتحاد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض، موفق شد برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گام بزرگی بردارد.

از سوی دیگر، النصر در بازی رفت مقابل العین امارات با یک گل شکست خورد و در کنار آن ستاره‌های خود اندرسون تالیسکا، سلطان الغانم و عزیز بهیچ را به دلیل مصدومیت و آیمریک لاپورته را به خاطر محرومیت از دست داد.