به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی قائمشهر به ترتیب 8 و 9 هفته است که رنگ پیروزی را ندیده‌اند و در دیدار حساسی که مقابل هم می‌روند به دنبال کسب 3 امتیاز خواهند بود.

آخرین برد صنعت نفت در لیگ برتر به بازی با مس رفسنجان در هفته یازدهم لیگ باز می‌گردد و نساجی هم در هفته دوازدهم یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد و پس از آن دیگر موفق به کسب پیروزی نشد.

بازی رفت این دو تیم به میزبانی نساجی با پیروزی پرگل شاگردان مهدی رحمتی مقابل تیم عبدالله ویسی به پایان رسید اما هر دو تیم با تغییراتی که در کادرفنی خود داشتند با سهراب بختیاری‌زاده و ساکت الهامی مقابل هم قرار خواهند گرفت و شرایط کاملا متفاوتی نسبت به نیم فصل نخست را خواهند داشت.

3 امتیاز این مسابقه می‌تواند شرایط هرکدام از دو تیم را متفاوت کند و ادامه مسیر برای بقا در لیگ برتر را ساده‌تر کند و در مقابل شکست می‌تواند کارشان را برای ماندن در لیگ برتر سخت‌تر کند، البته حالت دیگری هم وجود دارد که تیم‌های استقلال خوزستان، پیکان را خوشحال‌تر می‌کند و آن هم ادامه روند دو تیم در کسب پیروزی و نتیجه تساوی است که 2 امتیاز دیگر را از دسترس آنها خارج می‌کند همچنان هر دو تیم را در قعر جدول نگه خواهد داشت.

با توجه به عملکرد دو تیم در بازی‌های اخیر و ساختار دفاعی که با ضعف‌ها و گل‌های خورده زیادی رو به رو بوده به نظر می‌رسد که این مسابقه هم پرگل باشد و اگر شرایط مسابقه و استرس شکست وجود نداشته باشد یک دیدار جان‌دار و پرگل را شاهد خواهیم بود که البته با توجه به حساسیت مسابقه می‌تواند حواشی را هم به همراه داشته باشد.