مالکان جدید میلان می‌خواهند رافائل لیائو یکی از ستون‌های اصلی این تیم باشد

با وجود علاقه‌ی پاری سن ژرمن و باشگاه‌های انگلیسی، میلان برای تمدید قرارداد رافائل لیائو عجله دارد و به زودی مذاکرات با ژرژ مندس برای تمدید قرارداد شروع خواهد شد.

طرفداری | رافائل لیائو با زدن 13 گل در تمام مسابقات این فصل، بهترین گلزن میلان در فصل 22-2021 بوده است. قرارداد این وینگر پرتغالی در تابستان 2024 با روسونری تمام می‌شود اما میلان می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، شرکت بحرینی اینوستکورپ که باشگاه میلان را خریداری خواهد کرد، می‌خواهد رافائل لیائو ستاره اصلی تیم باشد. در همین راستا مذاکرات میان پائولو مالدینی و ژرژ مندس، ایجنت بازیکن برای تمدید قرارداد شروع خواهد شد. میلان می‌خواهد قراردادی تا سال 2026 با دست‌مزد سالانه 4.5 میلیون یورو به لیائو پیشنهاد کند تا دست پاری سن ژرمن و باشگاه‌های انگلیسی را از او دور نگه دارد.

رافائل لیائو گزینه جانشینی ام باپه در پاری سن ژرمن

این وینگر 22 ساله پرتغالی برای تمدید قرارداد مایل است اما یکی از موانع تمدید قرارداد، کشمکش‌های حقوقی با اسپورتینگ است. با وجود باطل شدن محکومیت رافائل لیائو به پرداخت 16.5 میلیون یورو به اسپورتینگ، هنوز مشخص نیست او چه‌قدر به تیم سابقش بدهی دارد.