به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی به عنوان مهاجم اصلی تیم ملوان در جدال سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده مقابل گل گهر، امید اول سپیدپوشان انزلی بود و حتی در ۴۵ دقیقه نخست بازی بارها و بارها سعی داشت تا گل نخست بازی را به ثمر برساند، اما واکنش‌های اخباری مانع از لبخند زدن سلیمانی در نیمه اول شد.

در نیمه دوم هم سلیمانی دست‌بردار نبود و این بار سعی داشت از فاصله دورتر اقدام کند، اما باز هم چاره کار در این نبود تا اینکه در واپسین دقایق، حرکت و نفوذ محمد عمری و مهران احمدی با خطای اسلامی‌خواه همراه شد تا یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شود و سلیمانی در غیاب جعفری پشت توپ ایستاد تا آورنده پیغام شادی به اردوی شاگردان تارتار باشد.

1998866

این مهاجم ۲۸ ساله حالا پس از اینکه در هفته‌های اخیر برابر استقلال و فولاد گل‌زنی کرده بود، دروازه شاگردان اوزونیدیس را هم باز کرد تا ماه اسفند یک ماه درخشان برای او باشد. 

حالا شمار گل‌های سلیمانی در این فصل به عدد ۴ رسید و در مجموع با ۴ گل و ۳ پاس گل یکی از ارکان اصلی موفقیت این فصل ملوان بوده و حضور ملوان در جمع بالانشینان لیگ برتری بدون عملکرد رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی قطعا امکان‌پذیر نبود.