به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لیورپول، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، عصر یکشنبه در آنفیلد میزبان منچسترسیتی خواهد بود و رقابت دو غول فوتبال انگلیس، حساسیت‌ها را به اوج خود رسانده است.

در این میان اظهار نظر امروز ترنت الکساندر آرنولد در باارزش‌تر خواندن افتخارات لیورپول برای هوادارانشان به دلیل تفاوت شرایط مالی آنها با منچسترسیتی، به مذاق فوق ستاره نروژی سیتی خوش نیامده و ارلینگ هالند پاسخ سختی به او داده است.

1998872

هالند در گفت‌وگو با اسکای درباره نظر آرنولد گفته: "اگر او می‌خواهد این را بگوید، اشکالی ندارد. من یک سالی است که اینجا هستم و سه گانه را به دست آوردم. این احساس بسیار خوبی بود. فکر نمی‌کنم او دقیقاً این احساس را درک کند. آنها [لیورپول] می‌توانند هر چقدر که می‌خواهند صحبت کنند، یا او [الکساندر-آرنولد] می‌تواند هر اندازه دلش می‌خواهد حرف بزند. نمی‌دانم چرا این کار را می‌کند، اما من اهمیتی نمی‌دهم."

هالند درباره شانس قهرمانی سیتی هم گفت: «من فکر می‌کنم تیم‌های زیادی هستند که می‌توانند لیگ برتر را ببرند، و در سال‌های گذشته منچسترسیتی شانس اصلی بوده است و ما دوباره تلاش خواهیم کرد تا این کار را انجام دهیم. این کار آسانی نخواهد بود. اما ما واقعا خوب هستیم!»