به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت، مربی نساجی، در نشست خبری بعد از دیدار نساجی-صنعت نفت حضور پیدا کرد و درباره تساوی ۱-۱ دو تیم صحبت کرد. صداقت در ابتدا اظهار داشت: هواداران صنعت نفت فوتبال‌شناس هستند و می‌توانند گواهی دهند که فوتبال خوبی از سمت ما ارائه شد. چندین موقعیت گلزنی خوب داشتیم که نتوانستیم آنها را گل کنیم. تمامی ناراحتی ما که نتوانستیم از این زمین دست پر برویم، این بود که چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم. موقعیت‌های متعددی ایجاد شد و ما دیداری را مساوی کردیم که حتی یک موقعیت ۵۰-۶۰ درصد هم به تیم حریف ندادیم. با احترام به جامعه داوری من شخصا احساس می‌کنم تصمیماتشان تاثیرگذار بود. خودشان هم قبول کردند که در دقیقه ۲ بازی توپ به دست برخورد کرد، اما باید به کارشناسان واگذار کنیم. آن توپی که روی محمدرضا عباسی خطا شد هم می‌دانید اگر بازی ۲-۰ شود، روند بازی فرق می‌کند. اگر تیم حریف ده نفره شود، روند بازی فرق می‌کند. تیم صنعت نفت آبادان خودش هم با ده نفره شدن پیکان توانست هفته گذشته امتیاز بگیرد.

او ادامه داد: من دیروز هم با احترام گفتم که آقای بختیاری‌زاده از مفاخر فوتبال ایران هستند ولی امروز بسیار غیرحرفه‌ای بودند. بعد از صحنه گل دیدم که پشت سر آقا ساکت می‌زند و بعد همین می‌شود که می‌گویند چرا آقا ساکت عصبانی است؟ شرایط ما حساس است. یک امتیاز، یک بازی و  یک کارت زرد برای ما تاثیرگذار است. با یک جمله اشتباه داوری جزئی از یک بازی است، همه چیز حل می‌شود اما یک استان به آن وابسته هستند. این هم در مورد صنعت نفت و هم نساجی صدق می‌کند و توقع داریم. نساجی شناسنامه فوتبال استان مازندران است و مردم با آن زندگی می‌کنند. صنعت نفت هم همین است ولی اگر توقع ما بی‌جاست به ما بگویید.

1998885

مربی تیم نساجی با عصبانیت اضافه کرد: یک امتیاز در این شرایط برای یک تیم قعرنشین بسیار مهم است. شرایط فنی بازی هم عرض کردم. تمام برنامه‌های آنها را در خط حمله خنثی کردیم و در میانه میدان دیدید که ابتکار عمل در نیمه اول و دوم در دست ما بود. ما یک موقعیت هم ندادیم و فکر می‌کنم اشتباه علیرضا هم به این دلیل بود که توپی از آغاز به سمت او نیامده بود. اعلام می‌کنم ما همه یک تیم هستیم و علیرضا هم برای ما زحمات زیادی کشیده. یک خانواده هستیم و چه اتفاقات مثبت و چه اتفاقات منفی منحصر به یک نفر نیست. از راس هرم آقای دهقانی تا کوچکترین عضو خانواده همه تحت تاثیر هستند. این بازی با تمام اتفاقات خوب و بد تمام شد. حالا برای هفته بعد آماده می‌شویم.

مصطفی صداقت در اشاره به اشتباه علیرضا رضایی و همچنین بازگشت ساکت الهامی به زمین پس از اخراجش گفت: در آیتم‌هایی که برای بررسی و کارشناسی یک بازی فوتبال قرار می‌گیرد، بحث مالکیت، تعداد پاس، موقعیت سازی، یک در مقابل یک و موقعیت ندادن در میان است. در هر کدام از این‌ها با احترام به تیم صنعت نفت که تیمی فوتبال فهم و بازیکن‌ساز، ما تیم بهتر بودیم. در زمین مشخص بود که تیم برتر تیم نساجی بود. ما در تیم ته جدول هستیم و یک هفته برای تمرین فرصت داشتیم. یک هفته فرصت داشتیم تا نقاط قوت و ضعف حریف را شناسایی کنیم و بعد برنامه‌ریزی کنیم، حالا در زمین همسایه جدولی خود یک بر صفر جلو بودیم و در شرایطی که می‌شد نتیجه ۲-۰ باشد، با اشتباهات رخ داده و جدای از اشتباه رضایی که می‌توانست با نتیجه ۲-۱ همراه شود، حالا ۱-۱ شده است. نقطه شروع عصبانیت آقای الهامی این بود که چرا سرمربی اخراجی تیم حریف وارد زمین شده است. اگر شما نمونه اتفاقات امروز را در فوتبال دنیا دیدید به ما هم بگویید تا برای ما عادی شود. اگر هم آقای الهامی خواسته نبض بازی را بخواباند، ناشی از هوش ایشان بوده. در لیگ امسال دیده‌ایم که این کار را انجام دادند و خودشان هم گفتند که از قصد بوده؛ حالا اگر هم آقای الهامی خواسته بود این کار را انجام دهد، یک اقدام هوشمندانه بود و هرگز کار ناروایی نبوده است. خواسته به تیمش کمک کند.

وی در پایان نیز به شرایط جدول واکنش نشان داد و تصریح کرد: فکر نمی‌کنم یک امتیاز به ما کمک کرده باشد ولی چون تیم ما از روند خودش خارج شد، اتفاق خوبی است. در مدت اخیر شکل فوتبالی نداشتیم و باخت‌های نافرم داشتیم که حالا دیدید امروز روی یک اتفاق گل خوردیم. ما یک هفته است که برنامه خودمان را پیاده کردیم و به آینده امیدوار هستیم. اتفاقات خوبی در آینده رخ می‌دهد و به شما قول می‌دهم.