به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان برای دومین هفته متوالی در دقایق پایانی شکست را با تساوی عوض کرد تا دو امتیاز مهم در مقابل رقبای اصلی‌اش برای بقا در لیگ برتر کسب کند.

هفته گذشته صنعت نفت در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود، دو گل دریافت کرد و نیمه نخست را با شکست به پایان رساند، این مسابقه تا ثانیه‌های پایانی به سود پیکان در جریان بود، اما عرفان قهرمانی اجازه نداد تا خودروسازان پیروز از میدان خارج شوند.

در بازی با نساجی هم همین شرایط برای نفت آبادان اتفاق افتاد و در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود، ضربه فرشاد محمدی‌مهر به شکل عجیبی از بین پاهای علیرضا رضایی عبور کرد و برای دومین هفته متوالی صنعت نفت از شکست گریخت.

این کامبک‌ها در جدول مسابقات به شکل قابل توجهی شرایط را برای صنعت نفت مطلوب‌تر کرده است، اگر صنعت نفت آبادان مقابل پیکان و نساجی شکست خورده بود با 11 امتیاز در قعر جدول حضور داشت و تیم‌های نساجی و پیکان با 14 و 16 امتیاز رتبه‌های بهتری در جدول داشتند، تساوی و فرار از شکست مقابل رقبای اصلی برای بقا در لیگ برتر و در ادامه فصل می‌تواند شرایط متفاوتی را برای صنعت نفت رقم بزند.