به گزارش "ورزش سه"، نوزده هفته از آغاز لیگ بیست و سوم گذشته و در شرایطی که از هفته نوزدهم لیگ، ۵ دیدار باقی مانده و سپاهان هم قرار است دو دیدار معوقه انجام دهد، آماری خاص در کانون توجهات قرار گرفته است.

از آغاز این فصل تا کنون ۴۱ خطای پنالتی اعلام شده که در این بین ملوان با کسب ۶ پنالتی بیشتر از هر تیم دیگری صاحب ضربه پنالتی شده و شاگردان تارتار در این فصل آماری عجیب را به خود اختصاص داده‌اند.

در طرف دیگر هنوز یک تیم است که حتی یک بار هم خطای پنالتی به سودش اعلام نشده و آن تیم نساجی مازندران است؛ نساجی در شرایطی که هر هفته نسبت به وضعیت داوری رضایت نداشته و خطاهای رخ داده در محوطه جریمه حریفان نساجی همیشه یکی از صحنه های مورد بحث توسط کارشناسان داوری بوده است اما امید شهر خسته که در رتبه شانزدهم جدول ایستاده، هنوز یک بار هم صاحب ضربه پنالتی نشده است!

البته در این بین جالب است بدانید که تنها تیمی هم که نتوانسته از طریق پنالتی گلزنی کند، ذوب آهن اصفهان بوده است. ذوبی‌ها از آغاز فصل صاحب ۲ ضربه پنالتی شدند که هر دو ضربه یک بار مقابل آلومینیوم اراک توسط سجاد آشوری خراب شده و بار دیگر شایان مصلح در جدال برابر ملوان پنالتی خود را از دست داده است.