به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین بازی در پایین جدول، صنعت نفت آبادان میزبان نساجی مازندران بود و پیروزی هر کدام از این تیم‌ها می‌توانست روند ادامه فصل آنها را تغییر دهد و برنده را از منطقه خطر دور کند. شمالی‌ها بازی را بهتر از رقیب شروع کردند و با گذشت یک سوم از زمان بازی اجازه خلق موقعیت جدی را به حریف ندادند. در این زمان هم بازیکنان نساجی دو موقعیت جدی گلزنی را روی دروازه نفت ایجاد کردند ولی ضربات آخر آنها با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. شاگردان الهامی همچنان به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در اواخر نیمه اول روی برخورد شوت هوشمند با مدافع نفت، از حریف پیش افتادند.

در نیمه دوم شرایط کمی متفاوت شد و صنعت نفت وضعیت بهتری پیدا کرد اما در خلق موقعیت جدی روی دروازه نساجی، ناکام بود. در ادامه با نزدیک شدن به دقایق پایانی، شمالی‌ها به پیروزی امیدوار بودند و خودشان را از قعر جدول جداشده می‌دیدند. سرنوشت اما تصمیم دیگری داشت. ارسال بلند بازیکن صنعت از تقریبا نیمه زمین به سمت دروازه نساجی راهی شد.

1999045

دروازه‌بان نساجی تصور کرد این توپ را می‌تواند با سینه به کنترل خود درآورد ولی توپ مقابل او به زمین خورد و بعد از برخورد با سینه او، از بین پاهای رضایی که تقریبا به اندازه یک توپ فضای خالی داشت، راهی دروازه این تیم شد.

با ورود توپ به دروازه ورزشگاه منفجر و تمام رشته‌های نساجی پنبه شد. نساجی مازندران با صعود چند پله‌ای در جدول تنها چند دقیقه فاصله داشت اما نفرین لحظه آخری، آنها را با یک امتیاز راهی خانه کرد.