به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (جمعه) با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم خواهند رفت.

تیم رفسنجانی بعد از ثبت عملکردی درخشان در هفته‌های گذشته با هدایت محرم نویدکیا باید از تراکتور تحت فرمان پاکو خمس که در سودای تداوم حضور در کورس مدعیان است؛ میزبانی کند و اهمیت بالای کسب سه امتیاز برای هر دو تیم، نبرد امروز مس و تراکتور را به یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته تبدیل کرده است.

تی‌تی‌ها که نیم‌فصل دوم را با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرده‌ بودند، هفته گذشته با غلبه بر استقلال خوزستان در جمع مدعیان ابقا شدند و این هفته برای تثبیت یا حتی ارتقاء جایگاه خود در جمع بالانشینان به امتیازات این بازی چشم دوخته‌اند.

در سمت مقابل نیز از وقتی محرم نویدکیا سکان هدایت مسی‌ها را بر عهده گرفته، این تیم دو بار موفق به پیروزی شده و دو مساوی در کارنامه‌اش نمایان است. رفسنجانی‌ها در این مدت کلین‌شیت کرده‌اند و شرایط نسبت به نیم‌فصل اول برای آن‌ها بهتر شده است. این تیم هفته گذشته استقلال را از جام حذفی حذف کرد. شاگردان نویدکیا اکنون در سودای غول کشی دیگر هستند تا به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهند.

تقویمهفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس/جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۱۵:۴۵؛ مس رفسنجان - تراکتور
پاس گلورزشگاه شهدای مس رفسنجان 
سوتتیم داوری: محمدرضا تارخ، نجف پناهی، سعید زیبا، مسعود حقیقی/ ناظر: ایرج نظری


مس رفسنجانترکیب تیم مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

تراکتورترکیب تراکتور: 
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری
سرمربی: پاکو خمس


توپ گلشرح گل
مس رفسنجان ۰-۱ تراکتور (ریکاردو آلوز دقیقه ۴۹):کار ترکیبی بازیکنان تراکتور، در یک سوم زمین مس رفسنجان، با پاس حسینی به ریکاردو آلوز همراه شد و این چهره پرتغالی از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای زیبا دروازه حامد لک را باز کرد.
 

ویدئو: 326773


کرنومتر لحظات حساس
دقیقه ۱۰: دو تیم با بازی بلند و ارسال‌های طولی سعی بر خلق موقعیت دارند که تا اینجا این روند برای دو تیم بی‌حاصل بوده است.
دقیقا ۲۴: تراکتوری‌ها در مدت اخیر با خلق موقعیت در پشت محوطه جریمه امیدوار به باز کردن خط دفاعی نارنجی پوشان هستند، اما دفاع مس عملکرد تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشته است.
دقیقه ۳۰: موقعیت خوبی که بازیکنان مس از سمت چپ آغاز کردند، پس از اینکه در پشت محوطه جریمه به فرشید باقری رسید، با ضربه خطرناک این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۳۴: موقعیت خوبی که شیری برای امیرحسین حسین‌زاده ایجاد کرد با بی‌دقتی این بازیکن در چند قدمی دروازه، از بالای چارچوب به خارج رفت.
دقیقه ۶۹: رحمان جعفری در موقعیت ایده‌آلی که داشت ضربه‌اش را به بالای دروازه زد.
دقیقه ۷۳: موقعیت خوبی که نادری داشت با دخالت حامد لک به صورت عرضی از زمین به بیرون رفت تا دروازه این تیم بیشتر از ۲ بار باز نشود.