به گزارش "ورزش‌ سه"، اولین گل این مسابقه خیلی زود در شرایطی توسط فرشاد احمدزاده در دقیقه 4 ثبت شد که سنگربان پیکان محمد ناصری قصد دور کردن توپ از دروازه‌اش را داشت و پس از مدت‌ها شاهد بودیم که تلاش یک بازیکن برای رسیدن به توپ ثمر بخش بود و البته پس از برخورد توپ به فرشاد احمدزاده توپ از خط دروازه عبور کرد تا گل اول بازی ثبت شود.

ویدئو: 326763

10 دقیقه بعد پیکان گل دوم بازی و گل اول پیکان در شرایطی توسط محمدحسین فلاح وارد دروازه نیازمند شد که توپ به پای سیاوش یزدانی خورد و پس از تغییر جهت به تور دروازه نیازمند چسبید.

ویدئو: 326764

درنهایت گل پایانی این مسابقه در ثانیه‌های پایانی روی یک اشتباه دیگر ثبت شد. این گل کپی گل اول البته اینبار بدون دخالت یزدانی رقم خورد و شوت فلاح به شکلی عجیبی پس از برخورد به دستان نیازمند کمانه کرد و به گل وارد شد.

ویدئو: 326768

در شرایطی که روز گذشته نیز شاهد اشتباه عجیب رضایی سنگربان نساجی در دقیقه 94  و از دست رفتن یک پیروزی برای شاگردان ساکت الهامی بودیم، امروز نیز سه اشتباه فردی تعیین کننده تاکنون فقط در یک نیمه رقم خورده تا هفته‌ای عجیب را پشت سر گذاشته باشیم و البته عجیب‌ترین 45 دقیقه فصل را در نقش جهان دیده باشیم.