به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز یکشنبه باید در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در یک دیدار حساس و تماشایی در ورزشگاه آنفیلد روبروی لیورپول قرار بگیرد. 

اختلاف یک امتیازی این دو تیم در صدر جدول رده‌بندی باعث شده است که این بازی بیشتر از هر زمان دیگری برای دو طرف حساس باشد. شاگردان کلوپ در صورت کسب پیروزی اختلاف را در صدر به چهار امتیاز می‌رسانند و از سوی دیگر سیتی در صورت پیروزی به صدر خواهد رفت. 

گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از شروع این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

واکنش به اظهارات ترنت الکساندر آرنولد: من امیدوارم که او شرایط خوبی داشته باشد. دوست دارم که روند درمانش زودتر طی شود و بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن به میادین برگردد. 

پاسخ روبن دیاز و ارلینگ هالند به الکساندر آرنولد: من همیشه در طول این سال‌ها از بازیکنانم راضی بوده‌ام. فکر می‌کنید که ما قرار است به خاطر صحبت هالند و دیاز بجنگیم؟ ما همیشه در این رقابت بودیم و می‌دانیم که در طول این سال‌ها چه گذشته است. ما سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم. 

عزم جزم بازیکنان سیتی: قرار نیست با صحبت کردن از این باشگاه دفاع کنیم. ما در طول این سال‌ها کارهای بسیاری در زمین انجام دادیم و هر سه روز یک بار بازی کردیم. من به کاری که در طول این مدت انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم. نیازی ندارم احساس کنم که بازیکنانم در تلاش برای انجام کاری هستند. 

1995262

سخت‌ترین بخش بازی در آنفیلد: مطمئنا هواداران سخت‌ترین هستند اما کیفیت این تیم هم بسیار مهم است. بازی در این ورزشگاه همیشه خوب بوده و ما این چالش را به درستی می‌پذیریم. 

یورگن کلوپ: او خودش در زمین نیست اما همیشه کاری می‌کند که تیمش طوری فوتبال را بازی کند که بتوانید همیشه از آن چیزی یاد بگیرید. این همیشه باعث لذت بردن من بوده است و روز یکشنبه هم همینطور خواهد بود. 

آخرین رویارویی با کلوپ: من به تصمیم او احترام می‌گذارم. با او صحبت کردم و این احساس را دارم که دیر یا زود بازخواهد گشت. او عاشق فوتبال است و دلیل را به خوبی شرح داده است. شاید این آخرین رویارویی ما در لیگ برتر باشد اما شاید در جام حذفی با هم برخورد کنیم. 

آسان‌تر شدن کار سیتی با رفتن کلوپ: فکر نمی‌کنم. لیورپول همیشه لیورپول بوده است. آرسنال هم در این رقابت هست و فصل گذشته بزرگترین رقیب ما بود. به سبک بازی آنها نگاه کنید. لیورپول به بیشتر از 90 دقیقه برای بردن بازی نیاز دارد اما آرسنال گاهی در 25 دقیقه کار را تمام می‌کند. تاتنهام هم قدمی رو به جلو برداشته است و شاید این شرایط برای منچستریونایتد هم به وجود بیاید. 

احتمال حضور جک گریلیش در میدان: فردا مشخص خواهد شد.