به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو روز گذشته سیزدهمین بازی خود را با پیراهن استقلال در دیدار خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان انجام داد و انگیزه زیادی داشت تا بتواند گلزنی کند، اما قبل و بعد از اینکه گل سه امتیازی بزند، بارها مقابل مدافعان حریف و به ویژه عثمان اندونگ به مشکل خورد و نتوانست کاری از پیش ببرد.

مهاجم آرژانتینی استقلال اولین موقعیت جدی روی دروازه استقلال خوزستان را در دقیقه 18 به وجود آورد که این شانس را داشت روی ارسال صالح حردانی گل اول بازی را به ثمر رساند، اما عثمان اندونگ سد راه او شد و دفع توپ به موقع این مدافع سنگالی کاری کرد تا دروازه تیمش خیلی زود باز نشود.

عثمان اندونگ که در دیدارهای گذشته استقلال خوزستان نیز نمایش مطمئنی داشت و خرید موثر سید سیروس پورموسوی در نقل و انتقالات زمستانی بوده، پس از ضربه سر بلانکو که دروازه را نشانه رفته بود، با گذاشتن سر مقابل توپ، مسیر آن را تغییر داد تا راهی کرنر شود و استقلال به گل نرسد.

ویدئو: 326836

مدافع سنگالی استقلال خوزستان پس از این دفع نجات‌بخش هم بارها در نبردهای هوایی با بلانکو و دیگر بازیکنان استقلال برتری داشت و اگر بدشانس نبود، یک گل هم در ثانیه‌های پایانی می‌زد.