به گزارش "ورزش سه"، از قبل نیز قابل پیش‌بینی بود که استقبال خوبی از جدال دو تیم هم نام استقلال تهران و خوزستان صورت بگیرد. تا دقایقی پس از شروع دیدار دیروز، هواداران دو تیم در حال ورود به استادیوم بودند و چیزی بین 20 تا 25 هزار نفر روی سکوهای استادیوم غدیر حضور داشتند.

هر چند که بخش اعظم سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران استقلال تهران قرار داشت، اما یک سوم از تماشاگران حاضر در استادیوم نیز در حال حمایت از استقلال خوزستان بودند، ولی دقایقی پس از گل گوستاوو بلانکو بود که تنش‌ها روی سکوها به اوج خود رسید.

هواداران دو تیم که روبروی جایگاه حضور داشتند، به یکباره اقدام به پرتاب سنگ و بطری به سوی یکدیگر کردند که در این میان نیز تعدادی از طرفداران دچار آسیب جدی و شکستگی از ناحیه سر شدند و توسط آمبولانس به کنار زمین منتقل شدند.

پس از شروع درگیری‌ها، مأمورین انتظامی بخش قابل توجهی از سکوها را جدا کرده و فاصله زیادی میان طرفداران دو تیم ایجاد کردند. در شرایطی که پیش از شروع مسابقات تنها یک ردیف باریک مستطیلی به عنوان فاصله‌گذاری میان هواداران دو تیم تعیین شده بود، شروع درگیری‌ها سبب شد تا این فاصله افزایش یابد.

در پایان نیمه نخست، نزدیک به چهار ردیف از سکوهای ورزشگاه غدیر کاملا تخلیه شد و هواداران استقلال خوزستان به سمت غرب و طرفداران استقلال تهران به سمت شرق استادیوم هدایت شدند تا از شروع مجدد درگیری‌ها جلوگیری به عمل بیاید.

اتفاقات تلخی که باعث شد تعدادی از هواداران دو تیم با سری شکسته و بانداژ شده به خانه خود برگردند.

1999551
1999552
1999553
1999554