به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی که به دلیل زمان تمرین تیمش نتوانست به نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس برسد، در اتاقش در باشگاه پیکان و در حالی‌که پشت سرش تصویر پرویز دهداری روی دیوار نصب شده بود، در مورد این بازی صحبت‌هایی را با دوربین باشگاه انجام داد.

* صحبت‌های اولیه؟
باتوجه به تعطیلات طولانی که داشتیم و در ۴۷ روز گذشته فقط یک بازی مقابل استقلال انجام دادیم، روزهای خیلی سختی داشتیم و سعی کردیم با تمرینات سخت و انجام بازی‌های دوستانه، بازیکنان را در فرم خوب نگه داریم. در این موقع از سال تعطیل کردن طولانی مدت یک معضل برای هر باشگاهی است که پیش از 6 بازی آخر فصل چنین تعطیلی‌ای داشته باشد. ما هم سعی کردیم باتجربه‌‌ای که داریم، برنامه ریزی کنیم و انشالله برنامه ریزی ما جواب بدهد و بچه‌ها در فرم خوبی باشند.

* انتظار از پیکان برای عملکرد خوب مقابل پرسپولیس؟
باتوجه به تعطیلی طولانی مدت، یک مقدار همه تیم‌هایی که درگیر تعطیلی بودند این مشکل را دارند اما ما سعی کردیم خوب کار کنیم و برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و انشالله فردا هم مثل بازی قبلی بچه‌ها در شرایط خوب جسمانی باشند و اتفاقات بازی به کمک ما بیاید و یک بازی آبرومند در خور شأن باشگاه پیکان را ارائه کنیم.

* انگیزه خاص برای تقابل با یحیی گل‌محمدی؟
من همکاری خوبی با سرمربی محترم تیم پرسپولیس داشتم و فکر می‌کنم در این دوره و زمانه همه شناخت خوبی از نظر تاکتیکی روی هم دارند و بازیکنان هستند که باهم بازی می‌کنند و عملکرد بازیکنان حرف اول را می‌زند و فوتبال بازی اشتباهات است؛ امیدوارم بچه‌های ما کمترین اشتباه را داشته باشند و بیشترین استفاده را ببرند.

* تاثیر غیبت یحیی گل‌محمدی روی نیمکت؟
ما کار خودمان را می‌کنیم و به حواشی کاری نداریم و سعی می‌کنیم یک فوتبال قوی و آبرومند ارائه کنیم.

* حضور طرفداران پرسپولیس و کار سخت پیکان؟
مسلما بازی جلوی پرسپولیس با این شرایط و با این اتمسفری که در صدر جدول به‌وجود آمده کار دشواری است و امیدوارم بچه‌ها به‌نحو احسن این ماموریتی را که دارند؛ انجام بدهند و امیدوارم داور بازی هم یک عملکرد بی نقص داشته باشد؛ باتوجه به اینکه تماشاگران هم هستند، امیدوارم داور خوب این بازی هم در این فضا قضاوت مناسب داشته باشد.

* صحبت پایانی؟
جا دارد از مدیریت محترم باشگاه آقای امیر عطابخش تشکر کنم. ما در این چند وقت هرخواسته‌ای داشتیم ایشان انجام دادند به خصوص پرداختی بچه‌ها و معوقه‌ای که سایر بچه‌ها داشتند، ایشان با سعه صدر و توجه ویژه به تیم، این مشکلات را حل کردند و امیدوارم بچه‌ها قدر محبت مدیریت باشگاه را بدانند و با عملکردشان یک هدیه خوب به مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه بدهند.