به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند و گلرهای جوان پرسپولیس با ولسلی ننکا مربی برزیلی دروازه‌بان‌های این تیم در یک فصل و نیم گذشته ارتباط بسیار خوبی داشتند.

ننکا که به حاظ اخلاقی و ارتباط با بازیکنان و سایر اعضای تیم یکی از برجسته‌ترین مربیان خارجی تاریخ پرسپولیس به حساب می‌آمد در کار فنی هم زبانزد بود و بیرانوند و سایر دروازه‌بان‌ها همیشه از کارش تعریف می‌کردند.
با این وجود بعد از جدایی یحیی گل محمدی این مربی هم قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد و جدا شد تا اوسمار دنبال یک مربی دروازه‌بانی باشد.

در فاصله بسیار کوتاهی از بازی نخست نیم فصل دوم جورسی آنیسیو مربی برزیلی سابق تیم‌های ملی عربستان، الشباب این کشور و بوتافوگو برزیل به پرسپولیس آمد. این مربی سال‌ها قبل در کادر فنی تیم زیر15 سال برزیل هم فعالیت می‌کرد و دروازه‌بان شاخصی مثل آلیسون بکر زیر نظرش کار کرده است.

1999725

حالا و در شرایطی که بیرانوند سه گل بد در چهار بازی دریافت کرده جورسی وظیفه دارد تا گلر اصلی تیمش را در آستانه دربی به شرایط ایده‌آل گذشته برگرداند.

البته به نظر می‌‎رسد مشکل بیرو در هفته‌های اخیر بیشتر از اینکه فنی باشد به مسائل روانی برمی‌گردد اما این مربی باتجربه و رزومه می‌تواند در چهار روز آینده به شماره یک سرخ‌ها کمک کند.

جورسی هنوز نتوانسته با گلرهای پرسپولیس ارتباط بسیار نزدیکی بگیرد اما با آیتم های تمرینی پرنشاط می تواند شریط بیرو را تغییر دهد و برای بازی بزرگ پیش رو آماده‌اش کند.