به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید یک‌شنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان رئال مادرید خواهد بود. 
شاگردان کارلو آنچلوتی شنبه شب موفق شدند با پیروزی برابر اسپانیول برای سی و پنجمین بار جام قهرمانی رقابت‌های لالیگا را از آن خود کنند و بر اساس سنتی قدیمی اتلتیکو مادرید باید برای بازیکنان این تیم و در واقع برای ادای احترام به قهرمانی آن‌ها تونل افتخار بزند. 


حتی پیش از قطعی شدن قهرمانی رئالی‌ها نیز صحبت‌های بسیاری درباره این که آیا بازیکنان اتلتیکو مادرید حاضر به انجام این کار هستند یا خیر شنیده می‌شد. 
بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های روزهای اخیر خود از مخالفتشان با این قضیه خبر دادند و امروز خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو نیز تایید کرد که خبری از تونل افتخار در روز دربی نخواهد بود.

 

مارین در پاسخ به سوالی در این‌رابطه گفت:« ما تن به این بازی مسخره نخواهیم داد و در آن مشارکت نمی‌کنیم. زمانی تونل افتخار یک اقدام غرورانگیز و محترمانه محسوب می‌شد ولی حالا به ابزاری برای تمسخر تبدیل شده است. فصل گذشته ما روز پایانی قهرمان شدیم و در اولین بازی فصل جاری، سلتا در زمین خود برای ما تونل افتخار نزد. حرکت‌شان درست بود چون این اقدام باید با حمایت هواداران همراه شود. ما هم اعتراضی نکردیم و قبل از بازی نیز در این‌رابطه هیچ بحثی مطرح نشد. در دومین بازی فصل و در زمین خودمان، الچه این کار را انجام داد. ما در دربی میزبان هستیم و مقابل هواداران‌مان، تونل افتخار در کار نخواهد بود.»