به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه هنوز امیدهای هواداران سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر پس از نزدیک به 10 سال از بین نرفته، اما یکی دو لغزش دیگر از سوی مورایس و شاگردانش آنها را کاملا نسبت به این موضوع ناامید خواهد کرد.

انتظار بر این بود که سپاهان مقابل تیم قعرنشین پیکان به رهبری عنایتی که از زمان حضور در راس مربیگری این تیم طی 10 بازی موفق به پیروزی نشده بود، با شکستی سنگین از اصفهان به تهران برگردد، اما آنها زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد، یکی از مهم‌ترین بردهای فصل را جشن گرفتند.

سپاهان در ابتدای مسابقه از حریف خود پیش افتاد، اما در ادامه اشتباهات سریالی از راه رسیدند تا در پایان نتیجه 3 بر 2 در حالی که یکبار دیگر طلایی پوشان اصفهانی از دقیقه 50 با 10 نفر بازی کردند، بر تابلوی ورزشگاه نقش جهان در میان بهت و حیرت هواداران سپاهان و همینطور نیمکت نشینان این تیم ثبت شود.

تصاویری که مشاهده می‌کنید توسط یاسر جمالی در لحظاتی از مسابقه گرفته که مورایس هر چه بازیکن روی نیمکت داشته به زمین فرستاده تا شاید بتواند تغییری در نتیجه ایجاد کند، اما این اتفاق درنهایت برای آنها رخ نداد تا با فشار زیادی آماده بازی بعدی برابر فولاد خوزستان در اهواز شوند.

1999952
1999953