به گزارش "ورزش سه"، روزی که ساکت الهامی هدایت نساجی را برعهده گرفت، خیلی از دوستان او در مقام مخالفت با او برآمدند و با توجه به شرایط نماینده مازندران در جدول رده‌بندی خواستند او را از تصمیم خود منصرف کنند. الهامی اما با توجه به پیوند عمیقی که با هواداران نساجی دارد و علاقه خود به این تیم مسئولیت فنی تیمی که خودش به عنوان قهرمانی در جام حذفی آن را رسانده بود را قبول کرد و کارش را استارت زد.

در این شرایط دیدار با صنعت نفت آبادان برای نساجی و الهامی در مسیر بقا در لیگ برتر اهمیت ویژه‌ای داشت. بازی‌ای که نساجی نساجی تا ثانیه‌های پایانی از حریف پیش بود، اما در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید تا دو امتیاز شیرین از کف نماینده مازندران برود.

1999979

با این حال الهامی و شاگردانش همچنان امید زیادی به بقا دارند؛ سرمربی باتجربه نساجی که در گذشته یکبار دیگر در شرایط سخت این تیم را در لیگ برتر حفظ کرده، حالا برای فصل جاری هم تلاش خود را انجام خواهد داد تا کار بزرگی را انجام بدهد.

الهامی در تمرینات یکی دو روز نساجی با انگیزه زیاد و جدیت فراوان کارش را جلو می‌برد. او روی مسائل فنی و روحی و روانی بازیکنان بسیار تلاش می‌کند و برای روزهای سخت‌تری که در ادامه لیگ برتر در پیش دارد خودش را آماده کرده است.

نساجی در هفته بیستم لیگ برتر میزبان شمس‌آذر قزوین است و تمرینات این تیم برای بازی حساس روز چهارشنبه شروع شده است. الهامی در تمرینات دو روز گذشته نشان داد که عزم خود را برای کسب موفقیت جزم کرده و امیدوار به کسب امتیازات لازم برای ارتقای جایگاه نساجی در جدول رده‌بندی است.