به گزارش "ورزش سه"، نساجی که اکنون با تغییر سومین سرمربی طی یک فصل به دنبال فرار از منطقه سقوط است، هفته گذشته شانس این را داشت تا با سه امتیاز ارزشمند آبادان را ترک کند و شرایط خود را در جدول بهبود بخشند.

با این حال در شرایطی که آنها تا لحظات پایانی از حریف پیش بودند، یک اشتباه باورنکردنی از دروازه‌بان این تیم، باعث دریافت گل تساوی شد تا دو امتیاز ارزشمند از دست آنها برود.

اکنون نساجی برای جبران این نتیجه چشم به جدال خانگی مقابل شمس آذر قزوین دوخته است. ساکت الهامی در نیم فصل اول یک بار برابر سعید دقیقی و شاگردانش قرار گرفته بود و البته شکست تلخی در رفسنجان متحمل شد.

سعید دقیقی نیز بعد از برد ارزشمند هفته گذشته چشم به تکرار این نتیجه دارد و این شانس را دنبال می‌کند تا برای اولین بار ضمن دبل برد برابر یک تیم (شمس آذر بازی رفت مقابل نساجی را در قزوین با برتری خاتمه داده بود)، مقابل یک مربی سرشناس نیز پیروزی‌اش را تکرار کند.

باید دید دوئل دوباره سعید دقیقی و ساکت الهامی اینبار با چه شرایطی همراه خواهد شد و کدام تیم قادر خواهد بود جشن پیروزی بگیرد. نکته جالب توجه اینکه بعد از پایان کار ساکت الهامی در مس رفسنجان، سعید دقیقی در آستانه حضور روی نیمکت این تیم نیز قرار داشت و راهی رفسنجان شده بود اما بار دیگر به تیم خود بازگشت. موضوعی که رقابت بین طرفین را هم داغ‌تر خواهد کرد.