به گزارش ورزش سه، دربی پایتخت یک چالش بزرگ برای صالح حردانی مدافع راست استقلال خواهد بود و او مقابل دو بازیکن خارجی با کیفیت پرسپولیس به میدان خواهد رفت و در این مسابقه می‌تواند نظر امیر قلعه نویی را به خود جلب کند.

اوستون اورونوف وینگر ازبکستانی پرسپولیس که در جام ملت‌های آسیا برای این تیم به میدان رفت به همراه عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری و مرد سال سال‌های نه چندان دور آسیا در کنار هم زوج خطرناکی را ایجاد کرده‌اند و در بازی با فولاد خوزستان هم موفق به گلزنی شدند تا کیفیت و آمادگی خود را به رخ بکشند و حضور این دو بازیکن مقابل صالح حردانی نشان از روز سخت حردانی مقابل این دو بازیکن دارد.

حردانی که میل هجوم بالایی دارد به نظر می‌رسد در این مسابقه با محدودیت‌های بیشتری رو به رو شود و جواد نکونام شرح وظایف متفاوتی برای او در نظر بگیرد، نفوذهای بدون حساب و کتاب در این مسابقه می‌تواند فضای زیادی در اختیار اورنونف سرعتی قرار دهد و همین موضوع می‌تواند دفاع استقلال را آسیب‌پذیر کند و به نظر می‌رسد که حردانی در این مسابقه بیشتر روی نیمه قرار داشته باشد و نفوذهای کمتری انجام دهد.

1966642

زوج عبدالکریم و اورونوف زمانی خطرناک‌تر می‌شود که حضور سرزده و ناگهانی ترابی در آن منطقه برتری عددی و قدرت فنی زیادی در اختیار پرسپولیس قرار دهد که با کارهای ترکیبی روی دروازه خطر ایجاد کنند.

حردانی در بازی‌های گذشته یکی از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان استقلال بوده که در غیاب کوین یامگا به خوبی سمت راست این تیم را فعال نگه داشته است و با توجه به کیفیتی که این بازیکنان در حال حاضر ارائه می‌کنند می‌توانیم شاهد یک نبرد جانانه در جناح راست استقلال و جناح چپ پرسپولیس باشیم.