به گزارش "ورزش سه"، مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید بایرن، در مصاحبه اخیر خود حاضر نشد امیدش برای تمدید با آلفونسو دیویس را از دست بدهد. ستاره ای که گفته می شود از یک سال پیش با رئال وارد مذاکره شده و با این باشگاه حالا توافق نیز کرده است. 

رئال اصرار داشت که دیویس قراردادش را تمدید نکند تا همین تابستان با رقم اندکی بتواند او را جذب کند. رئال تاکنون به هدفش رسیده اما بایرن نیز بیکار ننشسته و طبق ادعای بیلد، قرار مذاکره جدید با ایجنت او نیز گذاشته شده است.

ابرل تاکید داشت که مذاکرات برای تمدید دیویس به زودی شروع می شود و حالا همه چیز روند خودش را طی می کند. بیلد نوشته که پیشنهاد بایرن تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته و ابرل تقریبا با بسته مشابه مدیریت قبلی به سراغ دیویس خواهد رفت.

1999679

صحبت از دستمزد بین 11 تا 13 میلیون یورو ناخالص به مدافع چپ کانادایی است در حالی که توقع او 20 میلیون یورو است. رقمی که رئال مادرید حاضر است به آن نزدیک شود ولی بایرن هرگز. مشخص نیست ابرل چطور می خواهد با پیشنهادی مشابه پیشنهاد قبل دیویس را راضی کند.

بیلد همچنین نوشته است که اگر در این مذاکره نیز توافق حاصل نشود، بایرن برای فروش او به رئال در همین تابستان اقدام خواهد کرد چون نمی خواهد دیویس را در تابستان 2025 رایگان از دست بدهد.