سرمربی قرمزها می‌گوید تیمش در نیمه دوم بازی سه شنبه شب، اشتباهات خود در نیمه نخست را اصلاح کرد. 

یورگن کلوپ پس از برد ۳-۲ لیورپول در خانه ویارئال به تمجید از عملکرد حریف پرداخت. 

طرفداری | به گزارش BBC، زمانی که ویارئال نیمه اول را با برتری ۲-۰ به پایان رساند، همه چیز برابر بود و هر دو تیم برای صعود شانس مساوی داشتند. اما سه گل در فواصل کم، برتری را به اردوی قرمزها برگرداند و آن‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند تا کلوپ پس از بازی بگوید:

فوق العاده است. ما کارمان را خیلی دشوار کردیم. از قبل می‌دانستیم که امکان وقوع چنین اتفاقاتی وجود دارد. در زندگی همیشه مهم این است که وقتی اوضاع باب میل‌تان پیش نمی‌رود، چه واکنشی نشان می‌دهید. طبیعتا گل خوردن بعد از ۲-۳ دقیقه برخلاف چیزی بود که می‌خواستیم. کنترل دست حریف بود. باید به ویارئال، تیمش و سرمربی آن احترام گذاشت؛ آن‌ها باورنکردنی ظاهر شدند. آن‌ها ما را تحت فشار گذاشتند و کل زمین یارگیری نفر به نفر انجام داده بودند. ما اصلا فوتبال بازی نکردیم. من به بچه‌ها گفتم کنترل بازی دست آن‌هاست ولی صاحب آن نیستند؛ ما می‌توانیم آن را پس بگیریم. ما باید در فضا بازی می‌کردیم و در مسابقه‌ای که خوب شروع نشد، بازی خودمان را دیکته می‌کردیم. ناگهان وقتی از خطوط عبور می‌کنید و فضا می‌یابید، وقتی به جای ثابت ایستادن تحرک دارید، ناگهان به بازی برگشتیم. ما گل زدیم و به خواسته‌مان رسیدیم. 

ما در بین دو نیمه می‌دانستیم ایراد کار کجاست. ما خونسرد بودیم. می‌‌دانستیم اگر ویارئال در نیمه دوم هم همان عملکرد نیمه اول را داشته باشد و ما هم تغییری نکنیم، حریف به فینال می‌رسد. ولی هنوز در جریان بازی بودیم و می‌توانستیم شانس‌مان را امتحان کنیم. همین کار را هم کردیم. 

بله، (نیمه نهایی دیگر را) تماشا می‌کنم. حریف‌مان هر که باشد، دیدار بزرگی خواهد بود. هر کسی فردا برنده شود، لذت خواهد برد و سپس در پاریس به مصاف هم خواهیم رفت.