تونی کروس ماجرای انتقال انجام‌نشده‌اش به منچستریونایتد در سال 2013 را فاش کرد

تونی کروس، هافبک 32 ساله آلمانی از سال 2014 تاکنون در رئال مادرید توپ می‌زند اما پیش از انتقال به رئال مادرید، او در یک قدمی منچستریونایتد قرار داشت.

طرفداری | تونی کروس که در سال 2014 با انتقالی 25 میلیون یورویی از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست، در مصاحبه با دیلی میل گفت با دیوید مویس، سرمربی وقت منچستریونایتد ملاقات داشته و نزدیک بود راهی اولدترافورد شود:

پیش از ملاقات با دیوید مویس، می‌دانستم منچستریونایتد مرا به شدت می‌خواهد و مویس هم این را تایید کرده بود. عصر واقعا خوبی بود و با افراد جالبی ملاقات کردم. درباره‌ی برنامه‌ فوتبال منچستریونایتد با یک‌دیگر گفت‌وگو کردیم و متقاعد شدم. برای پیوستن به منچستریونایتد به توافق ضمنی رسیده بودیم. خیلی به شایدها و اگرها فکر نمی‌کنم اما بله، در آستانه انتقال به منچستریونایتد بودم. در نهایت این انتقال انجام نشد. از خودم نمی‌پرسم اگر به منچستریونایتد می‌رفتم، چه چیزهایی پیش می‌آمد زیرا هیچ پاسخ حقیقی در این‌باره وجود ندارد. تنها چیزی که با قاطعیت می‌توانم بگویم، این است که احتمالا با منچستریونایتد نمی‌توانستم سه بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.