به گزارش "ورزش سه"، در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در سال 1402 پرسپولیس و استقلال تهران می‌مانند تا به نوعی وارد دربی‌های کوچک پایتخت شوند.

پرسپولیس یکشنبه شب از ساعت 18 و 45 دقیقه میزبان پیکان است و هوادار از ساعت 21 از استقلال میزبانی می‌کند. قرار است جلسه هماهنگی دیدار هوادار و استقلال از ساعت 11 فردا در سازمان لیگ آغاز شود و همچنین جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و پیکان، ساعت 12 شروع می‌شود.

با توجه به شرایط جدول، شانس قهرمانی و البته حضور همزمان استقلال و پرسپولیس در تهران، حساسیت‌ها به اوج خود رسیده و اینکه قرار است مسابقات به علت تقارن با ماه مبارک رمضان، شبانگاه و پس از اذان مغرب و عشاء برگزار شود، موضوع را حساس‌تر می‌کند.

از این رو، فردا باید در انتظار جلسات پرخبری در سازمان لیگ باشیم. اتفاقا کنفرانس خبری اوسمار ویرا و جواد نکونام هم در محل نشست‌های سازمان لیگ انجام می‌شود و حتما هر دو سرمربی، در خصوص دربی و اتفاقات آن صحبت می‌کنند که این قضیه، حجم حواشی را افزایش می‌دهد.

بعد هم مسعود شجاعی و رضا عنایتی سرمربیان هوادار و پیکان از رقابت با استقلال و پرسپولیس حرف می‌زنند که پیش‌بینی می‌شود کنفرانس‌های جذابی در پیش باشد.