به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ اروپا امروز برگزار شد و در مهم‌ترین بازی میلان و رم مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

دنیله ماسارو، سفیر برند میلان و بازیکن سابق روسونری و رم پیش از این اعتراف کرده بود که بازی میلان مقابل یک تیم ایتالیایی دیگر اتفاق خوبی نیست و حالا نگرانی او به واقعیت تبدیل شده است.

2001797

ماسارو پس از قرعه‌کشی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «حداقل، ما رم را به خوبی می‌شناسیم حتی اگر این یک رقابت متفاوت باشد. البته من معتقدم این قرعه برای هیچکدام از تیم‌ها مناسب نبود. انتظار قرعه‌های بهتری را داشتم.

با وجود سه باشگاه ایتالیایی، این ریسکی است که انتظارش را داشتیم. این یک بازی در سطح دیگر است، یک رقابت بین‌المللی، بهترین تیم‌ها می‌خواهند تا آخر راه را طی کنند و ما یکی از آنها هستیم. ما در بازی‌های اخیر به خوبی رشد کرده‌ایم و کاملاً از قدرتمند بودن رم و ده‌روسی آگاه هستیم.»

2001795

او در ادامه درباره تحول رم به‌دست ده‌روسی گفت :«من در رختکن آنها نیستم، اما فکر می‌کنم ده‌روسی با بازیکنان خوب کار می‌کند و آنها هم به خوبی پاسخ او را با عملکرد خوب‌شان در زمین می‌دهند. ده‌روسی از همان بازی اول شخصیت قوی خود را نشان داد.»

ماسارو سپس در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات دفاعی میلان گفت: «اگر بارسی اینجا بود، پاسخ جامع‌تری می‌داد (خنده). ما به دلیل مصدومیت، عدم تمرکز و کیفیت حریفان‌مان گل‌های زیادی دریافت کردیم. پیولی خوب کار می‌کند و اکنون همه مدافعان بهبود یافته‌اند. امیدوارم در مقابل رم عملکرد بی‌نقصی داشته باشیم تا بتوانیم به نیمه‌نهایی و سپس فینال برویم. قهرمانی در لیگ اروپا نتیجه بسیار خوبی برای میلانِ این فصل است.»