به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی بعد از چهار سال کار مداوم در پرسپولیس که البته بلافاصله بعد از کار طولانی او در شهرخودرو بود، حالا بدون تیم مانده و در حال استراحت است.

او در ویژه برنامه آنتن در مورد این مقطع از فصل توضیح می‌دهد: شرایطی که الان دارم، ناآشنا و غریب است. در این مقطع از فصل اوج بازی‌هاست و از لحاظ فنی همه بازیکنان در شرایط فنی و بدنی خوبی هستند. البته فکر و خیال‌های مسافرتی هم در سرشان هست و نگه داشتن تیم در این مقطع از سال که آمادگی خوبی داشته باشد، واقعا سخت است.

یحیی در مورد امتیازات مهم این فصل اظهار داشت: امتیازاتی که در این مقطع گرفته می‌شود، خیلی مهم است و امتیازات حساسی است. شرایط جدول به گونه‌ای است که باید بتوانی بازی‌ها را ببری و به تعطیلات بخوری و آنجا برنامه‌ریزی خوبی برای ادامه لیگ داشته باشی.

اما در ادامه یحیی در مورد تعطیلات عید و فیفادی خاطره جالبی را ذکر کرد: با توجه به تقویم فیفا معمولا عید ما به فیفادی و بازی‌های ملی می‌خورد. برای مثال بازی ژاپن پنجم فروردین ۸۴ بود که یک بازی خاطره‌انگیز برای همه فوتبال‌دوست‌ها بود.

وی افزود: شاید فقط یک بازی گریه‌ام گرفت که زمان گرم کردن همان بازی بود، انقدر که هواداران تیم ملی کشورمان پرشور آمده بودند. با اینکه عید و تعطیلات بود، چند ساعت قبل از بازی استادیوم پر شده بود.‌ البته اتفاقات تلخی پس از بازی رخ داد و چند نفر از هموطنان خوب‌مان را از دست دادیم. یک خاطره فراموش نشدنی بود که هم خوب بود و هم بد. هیچوقت آن بازی را فراموش نمی‌کنم.