به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، وینگر چپ پای استقلال، به واسطه سیستم مورد نظر جواد نکونام در نیم فصل دوم فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکرده اما به احتمال زیاد در بازی با هوادار فرصت حضور در زمین را پیدا خواهد کرد.

مهرداد برخلاف نیم فصل نخست که در 11 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت برای استقلال به میدان رفت در نیم فصل دوم در چهار مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و حضور او در ترکیب اصلی تحت تاثیر حضور ماشاریپوف در استقلال قرار گرفته است.

2002084

محمدی در بازی رفت مقابل هوادار ستاره استقلال بود و با دو ضربه پای چپ فوق‌العاده 3 امتیاز مهم را برای استقلال به دست آورد به واسطه همین درخشش در بازی برگشت هم شانس حضور دارد تا با انگیزه مضاعف در این مسابقه به میدان برود و انگیزه‌های خود را برای ادامه فصل حفظ کند، جواد نکونام برای حفظ آمادگی بازیکنانش نیاز دارد تا از آنها در مسابقات مختلف استفاده کند، با توجه به حضور پیمان بابایی و آرمان رمضانی در دربی پایتخت به نظر می‌رسد مهرداد محمدی اولویت تعویض او در این مسابقه باشد و از این بازیکن استفاده کند.

مهرداد محمدی با 4 گل به همراه کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر است و اگر فرصت حضور در میدان را پیدا کند و برای این تیم گلزنی کند می‌تواند سال را به عنوان بهترین گلزن این تیم به پایان برساند.