به گزارش ورزش سه، النصر در هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شد الاهلی را شکست بدهد تا به روند ناکامی‌های خود پایان بدهد. لوئیز کاسترو درباره این پیروزی گفت: تقابل فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم و به هواداران تبریک می‌گویم. سطح دفاعی ما فوق‌العاده بود و یکی از اهداف ما کسب پیروزی بدون گل بود. ما به عنوان یک تیم با هم هماهنگ بودیم

کاسترو که پس کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از از شکست برابر الرائد با انتقاد شدید هواداران مواجه شده بود، در این باره توضیح داد: من به باشگاه النصر احترام می‌گذارم. من نمی‌توانم تیمی را که می‌خواهم با آن عناوین کسب کنم، دست کم بگیرم. گاهی مترجم صحبت‌ها را آنطور که من می‌خواهم بیان نمی‌کند.

سرمربی پرتغالی النصر درباره عبور النصر از بحران حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در آخرین بازی مقابل العین پیروز شدیم اما به دلیل نیاز به دو گل صعود نکردیم. با این حال برابر الاهلی واکنش خوبی نشان دادیم و در میان هواداران پرتعداد پیروز شدیم. فوتبال همیشه فرصت دیگری را به شما می‌دهد تا بهترین کار را انجام دهید.

او تاکید کرد: احساس شادی باید همیشه در باشگاه وجود داشته باشد. ما باید در داخل باشگاه، یک خانواده باشیم. دنیای بیرون ظالم است، اما در داخل باید یک خانواده متحد باشیم.