پرسپولیس 65 یکی از قوی ترین تیم های تاریخ این باشگاه بود که تنها 16 بازیکن داشت ولی در مسابقات تهران فقط 2 مساوی گرفت و همه بازی هایش را با برد به پایان رساند و قهرمان شد

پرسپولیس مسابقات تهران سال 65 را با نفراتی مثل پرویز قلیچ، کیان طهماسبی، سیدعلیخانی، پنجعلی، کارگر، انصاری فرد، فنونی زاده، شاهرخ بیانی، حمید درخشان، ضیا عربشاهی، علی پروین، ناصر محمدخانی و فرشاد پیوس آغاز کرد و در روزهای آخر مسابقات، بهروز سلطانی به این جمع اضافه شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس از بهمن سلطانی والیبالیست به عنوان ذخیره دروازه بان ها استفاده می کرد و مردانی مثل داوود پاداش، فرامرز میرازیی، علی خادم و... از جمع تیم جوانان عضو تیم پرسپولیس بودند.

در این دوران علی پروین هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی در خدمت تیم پرسپولیس بود و وقتی او در زمین بود، مسئولیت فنی تیم بر عهده محمود خوردبین و ولی الله صالح نیا و حتی ایرج پازوکی بود.

در عکس مطلب، ترکیب تیم پرسپولیس در میدان در حال جنگ برای موفقیت است و علی پروین در داخل زمین است، تیمی که در داخل میدان از معدود افراد حاضر خود بهره برده و به جز سه مردی که از آنها یاد کردیم، تنها سیدعلیخانی و عباس کارگر روی نیمکت هستند و همچنین داوود پاداش، فرامرز میرزایی و علی خادم جوانان این تیم هستند و البته دکتر قربانی هم از دیگر نفرات این تیم تاریخی است.

ترکیب تیم علی پروین را بدون علی پروین می بینیم.