به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با شکست ۴-۳ برابر منچستر یونایتد در ورزشگاه الدترافورد از جام حذفی انگلیس کنار رفت. یورگن کلوپ که امیدوار بود شاگردانش در سال آخر مربی‌گری او در این تیم حداکثر جام‌ها را به دست بیاورند، پس از بازی در مورد شرایط تیمش در دیدار امشب صحبت کرد.

بولت پرسپولیسشکست مقابل یونایتد؟
ما کار حریف را تمام نکردیم. وقتی دروازه‌تان را باز بگذارید، آن هم خارج از خانه و در الدترافورد، واضح است که آنها موقعیت‌هایی خواهند داشت. واقعا برای ما سخت و دشوار بود. این اولین باری بود که من دیدم تیمم کم واقعاً آورده است و کاری از دستش برنمی‌آید.

بولت پرسپولیساین نوع بازی‌هاست که باعث کاهش انرژی و تمایل شما برای ترک لیورپول می‌شوند؟
وقتی برنده می‌شوید، تماشای یک بازی لذت‌بخش است. وقتی بازی را می‌بازید اما بدترین احساس است. نمی‌خواهم هیچوقت تجربه‌اش کنم.

2002653

بولت پرسپولیسبدموقع بودن تعطیلات ملی و تاثیر بر آمادگی بازیکنان؟
این بازی‌ها بر روی آمادگی بازیکنان برای تابستان هم تاثیر می‌گذارند. امیدوارم مربیان ملی حداقل به آماده بودن بازیکنان‌شان برای تابستان اهمیت دهند. آنها لازم نیست به همه بازیکنان در دو بازی ۹۰ دقیقه‌ای بازی دهند. دست من نیست اما امیدوارم این اتفاق نیفتد.

بولت پرسپولیسمصدومیت بازیکنان تیم؟
دیاز از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی کرد. همسترینگ نونیز هم آسیب دید اما امیدوارم بد نباشد. به‌نظرم مچ پای خاکپو هم دچار پیچیدگی شد. فعلا مطمئن نیستم وضعیت آنها چطور است.