به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ است که همانند سال گذشته برای بقا می‌جنگد. آنها گزینه سقوط هستند اما امید همچنان در دل سرمربی و بازیکنان‌شان وجود دارد. سهراب بختیاری‌زاده این روزها وظیفه هدایت صنعت نفت برای بقا را برعهده دارد.

سهراب بختیاری‌زاده در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: پیشرفت تیم ما قابل توجه است. در دو بازی آخرمان جلوی دو تیم خوب گل‌گهر و ملوان شکست خوردیم ولی به نظرم در هیچ کدام از بازی‌ها مستحق باخت نبودیم؛ به خصوص در بازی ملوان که فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم و با کمی دقت می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. به هر صورت در آن جو بازی کردن بسیار خوشایند بود. بازیکنان ما بازی خیلی خوب و پرتلاشی از خودشان نشان دادند و احساس کردم که برای پیراهن صنعت نفت ارزش زیادی قائلند.

بختیاری زاده در ادامه با ابراز امیدواری می‌گوید: چیزی که من را امیدوار می‌کند همین پیشرفت و حرکت رو به جلو است؛ علی رغم اینکه آن نتایج قابل قبول هواداران صنعت نفت را نگرفتیم و همین جا از آنها عذرخواهی می‌کنم.

او خطاب به مسئولین عنوان کرد: از طرف دیگر امیدوارم که رسیدگی به تیم در دستور کار مسئولین استانی، به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ قرار بگیرد و همه دست به دست هم بدهیم برای بقای صنعت نفت. همانطور که سال گذشته این اتفاق در روز آخر رخ داد و بعد برای سال بعدتر با شرایط بهتر وارد رقابت‌ها شد.

بختیاری زاده، با تمجید مجدد از شاگردانش گفت: شاید ما جزو تیم‌های پر امکانات لیگ نباشیم ولی تیمی داریم با بازیکنان متعهد و متعصب که همه هم و غم‌شان را برای موفقیت نفت آبادان خواهند گذاشت. من هم وظیفه دارم تا آخرین لحظه بجنگم. مطمئن باشید رقابت برای بقا در لیگ برتر تا روز آخر ادامه خواهد داشت و تیم‌های مختلفی درگیر آن خواهند شد. به خصوص در ۹ بازی باقی مانده مطمئنم که خیلی سخت امتیازها رد و بدل می‌شود و اگر چه کار ما خیلی سخت است ولی باید بتوانیم از این فرصت مرگ و زندگی استفاده کنیم.