به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم حصار یکی از بازیکنان دو ملیتی است که در ماه‌های اخیر به تیم ملی سوریه دعوت شده و یکی از نفرات اصلی این تیم محسوب می‌شود.

این بازیکن که اصالت آرژانتینی دارد، بعد از حضور در جام ملت‌های آسیا به همراه سوریه و بازی مقابل ایران در نقل و انتقالات زمستانی از بلگرانوی آرژانتین به فوتبال ایران آمد و به فولاد خوزستان پیوست.

حصار بعد از حضور در ترکیب فولاد در هفته‌های گذشته لیگ برتر، جزو مدعوین به تیم ملی سوریه قرار گرفته و به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شده است.

2003320

حضور این وینگر-مهاجم باتجربه در فولاد، باعث شده نا عملکرد سوریه برای هواداران فولاد مهم شود؛ فولادی‌ها حالا نتایج سوریه را پیگیری می‌کنند و امیدوار به درخشش حصار در پیراهن ملی هستند.

باشگاه فولاد هم امروز با انتشار تصویری از ستاره خارجی خود در تمرینات سوریه نوشت: “ابراهیم حصار خودش را برای دو مسابقه با میانمار در دور اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌کند؛ دو مسابقه‌ای که در روزهای دوم و هفتم فروردین برگزار خواهد شد.”

فولادی‌ها در انتهای پست خود نوشته‌اند: “باشگاه فولاد خوزستان برای ستاره سوری خود آرزوی موفقیت و درخشش با لباس تیم ملی کشورش را دارد.”