به گزارش "ورزش‌ سه"، علیرضا علیزاده، هافبک تیم فوتبال گل‌گهر، در حاشیه تمرین سرمه‌ای پوشان سیرجانی حرف‌هایش را در گفتگو با خبرنگار ما اینطور آغاز کرد: سال نو را به مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال بسیار خوبی برای تمام مردم ایران باشد.

او که به دلیل مصدومیت با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود، درباره غیبت در بازی آخر سال مقابل سپاهان و میزان مصدومیتش گفت: بله متاسفانه بازی نفت آبادان در دقایق ابتدایی بازی پایم خیلی باز شد و همسترینگم دچار کشیدگی شد. فکر می‌کنم 20 روزی کار داشته باشد. بازی با سپاهان هم متاسفانه همراه تیم نبودم. با این حال به نظرم بازی خیلی خوبی بود و روی دو اتفاق و ضدحمله گل خوردیم. امیدوارم از بازی با پرسپولیس بتوانیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم.

2002491

شماره 4 گل‌گهر درباره اینکه آیا به بازی پرسپولیس می‌رسد یا نه بیان کرد: هنوز مشخص نیست. به امید خدا از آخر این هفته تمرینات را شروع می‌کنم. ببینیم دکترها چه تشخیصی دارند و امیدوارم بتوانم برسم و کمک کنم.

علیزاده درباره اتفاقات بازی رفت برابر پرسپولیس و اینکه در بازی برگشت که در سیرجان برگزار خواهد شد به دنبال جبران اتفاقات آن بازی هستند، گفت: همیشه مقابل پرسپولیس بازی کردن برای هر تیمی سخت است. دور رفت به نظرم خوب کار کردیم. آن اتفاق افتاد و توپ ما نیم متری داخل گل رفت. امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت بتوانیم جبران کنیم و دست پر از زمین خارج شویم.

از علیزاده درباره شروع خوب گل گهر در نیمه دوم پرسیدیم و دو شکست برابر ملوان و سپس سپاهان که اولی با مباحث داوری هم همراه بوده است. او در واکنش به این سوال و اینکه گل‌گهر برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم جدول بسیار امیدوار است، گفت: بله خدا را شکر امسال از نظر فوتبالی فصل خیلی خوبی برای باشگاه بوده است. خیلی تغییرات داشتیم و نزدیک 14،15 بازیکن جایگزین شده‌اند. کار سختی برای سهمیه گرفتن داریم. خب تیم‌ها را می‌بینید که هم از نظر هزینه و هم از نظر بازیکن خیلی جلوتر از ما هستند. فکر می‌کنم گل‌گهر تغییر نسل داشته و بازیکنان جوان خیلی خوبی به ما اضافه شده‌اند. با تمام این‌ها امیدوارم بتوانیم حداقل جزو 4 تیم باشیم و یک سهمیه آسیا به مردم سیرجان تقدیم کنیم.

2002120

علیزاده سپس درباره عدم دعوت به اردوی تیم ملی پس از حضور در سه اردوی تیم ملی و اینکه شاید او و برخی بازیکنان قربانی جوانگرایی در تیم ملی شده‌اند، اینطور واکنش داشت: آخرین اردویی که بودم بازی تدارکاتی با بلغارستان بود. همه از بچگی دوست دارند لباس تیم ملی را بپوشند و واقعا خیلی خوشحالم که این اتفاق برایم رخ داد. الان هم تشخیص دادند که نباشم. البته من هم سنی ندارم. همه ما به تیم ملی تعصب و عرق داریم. امیدوارم تیم ملی همیشه موفق باشد. امیدوارم بهترین‌ها هم برای تیم ملی و هم امیر قلعه‌نویی اتفاق بیفتد، چون هم به گردن گل گهر و هم فوتبال ایران حق دارند. امیدوارم همیشه سربلند باشند.